تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: وقتی دستگیر شدم کارکنان دادگاه گریه می‌کردند/ بایدن توانایی شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را ندارد

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: فکر نمی‌کنم جو بایدن رئیس جمهور توانایی آن را داشته باشد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شرکت کند.

به گزارش ایرنا از تارنمای فاکس نیوز، ترامپ در این مصاحبه افزود: با توجه به مصاحبه روز دوشنبه بایدن با شبکه خبری ان بی سی، مشخص نیست که وی بتواند یک مبارزه انتخاباتی دیگر را مدیریت و هدایت کند.

ترامپ گفت: یک چیز جور در نمی‌آید. من در تلویزیون پاسخ بایدن به این سوال را که آیا در انتخابات بعدی شرکت خواهید کرد یا خیر را دیدم. بایدن خیلی از این شاخه به آن شاخه پرید و پراکنده گویی کرد و من فکر نمی‌کنم او بتواند در انتخابات آتی شرکت کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه خود با فاکس نیوز و در پاسخ به پرسشی درباره جلسه تفهیم اتهام خودش در یکی از شعبات دادگاه منهتن هم افزود: وقتی من وارد ساختمان دادگاه شدم - که خب به نوعی می‌شود آن را به یک زندان هم تشبیه کرد - طبق رویه‌های متداول مراکز قضایی، مشخصات من را ثبت کردند تا وارد شوم.

ترامپ ادامه داد: اما باید به شما بگویم که افرادی که در آنجا بودند، گریه می‌کردند، افرادی که شغل و محل آن‌ها آنجا است که صحنه خیلی دشواری بود. آن‌ها گریه می‌کردند، گریه می‌کردند و به من می‌گفتند که خیلی از این کار متاسف هستیم.

رئیس جمهور سابق آمریکا چهارم آوریل (۱۵ فروردین) به اتهام پنهانکاری و پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ درباره روابطش، در دادگاه منتهن حضور یافت و پس از حدود یک ساعت با ۳۴ فقره اتهام از این دادگاه کیفری خارج شد.

ترامپ پنجشنبه گذشته هم در دفتر «لتیشیا جیمز» دادستان کل نیویورک در منهتن حضور یافت تا تفهیم اتهام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: وقتی دستگیر شدم کارکنان دادگاه گریه می‌کردند/ بایدن توانایی شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..