تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده ای که بعد از ۱۳۸ سال تولد اولین نوزاد دختر خود را جشن گرفت

خانواده‌ای که بیش از ۱۳ دهه هیچ دختری در آن متولد نشده بود، بالاخره بعد از ۱۳۸ سال تولد اولین نوزاد دختر را جشن گرفتند.

کارولین و اندرو کلارک در ۱۷ مارس به استقبال دختربچه خود رفتند. علاوه بر لذت گسترش خانواده، این تولد با توجه به اینکه برای بیش از ۱۳ دهه هیچ دختری در خانواده اندرو متولد نشده بود، بسیار خاص بود.

از سال ۱۸۸۵ هیچ زنی متولد نشد تولد اولین نوزاد دختر در یک خانواده بعد از ۱۳۸ سال

داستان زنی که پس از ۴۵ سال بارداری در نهایت یک نوزاد سنگی بدنیا آورد

کارولین اعتراف می‌کند که وقتی اندرو در مورد این ویژگی خانواده اش به او گفت شگفت زده شد. او به خاطر می‌آورد که بعد از فهمیدن این موضوع از اندرو پرسیده بود: «منظورت چیست؟ این یک شانس ۵۰ در ۵۰ است که نوزاد دختر یا پسر باشد.» و اندرو پاسخ داده بود: «نه لزوما، بیش از ۱۰۰ سال است که هیچ دختری در خانواده ما متولد نشده است.»

خانواده اندرو نیز این خبر را تایید کرده و توضیح دادند که در حالی که «عموها و عموزاده‌هایش دختر داشته‌اند»، از اواخر قرن نوزدهم هیچ دختری در دودمان او وجود نداشته است.

این زوج آرزو داشتند که یک دختر داشته باشند تولد اولین نوزاد دختر در یک خانواده بعد از ۱۳۸ سال

زنی که از بارداری خود بی خبر بود در هواپیما زایمان کرد!

این زوج که یک پسر ۴ ساله به نام کامرون دارند در تلاش برای داشتن فرزند دیگری بودند. کارولین اعتراف کرد که امیدوار بودند فرزند بعدی‌شان دختر باشد.

پس از دو سقط جنین، این زوج متوجه شدند که کارولین دوباره باردار شده است. در آن مرحله، ترجیحی برای جنسیت نوزاد خود نداشتند و تنها از اینکه این‌بار موفق شده بودند راضی بودند و فقط یک بارداری سالم و نوزادی سالم می‌خواستند.

لحظه بزرگ افشاسازی تولد اولین نوزاد دختر در یک خانواده بعد از ۱۳۸ سال

بارداری دوم یک زن در حین بارداری؛ مورد عجیب مادر انگلیسی

در ماه سپتامبر، طی یک مهمانی فاش کردن جنسیت با خانواده و دوستان، کلارک ها متوجه شدند که قرار است یک دختر داشته باشند. برای همه حاضران شیرینی سرو شد که رنگ خامه داخل آن نشان می‌داد یک دختر در راه است.

کارولین گفت: «ما این را برای خودمان هم مخفی نگه داشتیم. برای همین من تصور می‌کردم که قرار است وسط شیرینی ها رنگ آبی را ببینم.»

تولد اولین نوزاد دختر در یک خانواده بعد از ۱۳۸ سال

تولد دوخواهر دوقلو از دو مادر جداگانه با ۸ هفته و ۱،۲۰۰ کیلومتر فاصله

پس از شمارش معکوس، اندرو، کارولین و مهمانانشان به طور همزمان کلوچه ها را گاز زدند و از دیدن رنگ صورتی بسیار شگفت‌زده و خوشحال شدند. کارولین گفت: «همه در کمال ناباوری فقط جیغ می‌زدند و می‌پریدند.»

با توجه به اینکه این اولین بار در ۱۳۸ سال گذشته بود که در خانواده آنها دختری به دنیا می‌آمد، اندرو اعتراف کرد که «انتخاب اسم واقعا سخت بود چون قبلا هرگز به اسم دختر فکر نکرده‌ بودیم».

تولد اولین نوزاد دختر در یک خانواده بعد از ۱۳۸ سال

مادر ۵۱ ساله آمریکایی رحم اجاره ای دختر و داماد خود شد

در ۱۷ مارس، دختربچه این زوج، آدری، به دنیا آمد و شادی زیادی را برای خانواده به ارمغان آورد. کارولین گفت آمدن دخترش به این دنیا برایشان بسیار معنادار بوده زیرا او ارزش انتظار و تمام مشکلاتی که با آن روبه‌رو شده بودند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده ای که بعد از ۱۳۸ سال تولد اولین نوزاد دختر خود را جشن گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..