تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی وارد رقابت ا&#16

روحانی وارد رقابت انتخاباتی جدید می‌شود / رئیس‌جمهور سابق از

رئیس‌جمهور سابق، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده است و قصد دارد به‌عنوان محور یک جریان سیاسی برای حضور در انتخابات فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی نزدیک شدن به آغاز فعالیت گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است.

"تدوین خاطرات دوران ریاست‌جمهوری" حسن روحانی گام اول وی برای ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بود که گفته‌شده وی تأکید کرده است که این کتاب در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شود؛ وی در اقدامی دیگر در نظر دارد به‌همراه برخی مشاوران و نزدیکان خود در کلاب‌هاوس حضور یابد و به‌صورت احتمالاً برنامه‌ریزی‌شده به سؤالات مخاطبان با محوریت "سیاست خارجی" پاسخ دهد.

روحانی که جلسات انتخاباتی خود را از چند ماه پیش آغاز کرده است جلسات اخیر خود را به‌صورت هفتگی برگزار می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته حضور و نقش‌آفرینی وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است. برخی نزدیکان وی گفته‌اند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت آقای روحانی تدارک دیده شود.

وضعیت وخیم حکمرانی در دولت روحانی به‌نحوی بود که وی در سالهای پایانی دولتش به نامحبوب‌ترین رئیس جمهور ایران تبدیل شد و اثرات منفی عملکرد اقتصادی این دولت تا سالها بر سر کشور سایه انداخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی وارد رقابت ا&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..