تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این بات تلگرام، با استیو جابز و شخصیت‌های مشهور دیگر مکالمه کنید

بازار هوش مصنوعی به قدری داغ است که هر روز می‌توانید انتظار یک خبر جدید را داشته باشید. به لطف این شگفتی دیگر کسی نیست که نداند هوش مصنوعی چیست یا ChatGPT چیست. احتمالاً در مورد چت بات هوش مصنوعی که تعامل با افراد مشهور، شخصیت‌های تاریخی یا کاراکترهای فیلم را شبیه‌سازی می‌کنند، آشنا هستید. Character.AI یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است. اما اگر بگویم می‌توانید به‌سادگی فشردن یک دکمه و بدون دردسرهای خاص ثبت‌نام که گریبانگیر ما ایرانی‌ها است، با معروف‌ترین شخصیت‌های زنده و درگذشته تعامل داشته باشید، چقدر کنجکاو می‌شوید؟

«با ForeverVoices آشنا شوید. پلتفرم مبتی‌بر هوش مصنوعی که کاربران را به شخصیت‌های تأثیرگذار حال و گذشته متصل می‌کند. مکالمه‌های روزانه برای رشد و یادگیری بی‌مرز. در این پلتفرم هم‌زمان که با شخصیت‌‌های موردعلاقه‌‌تان تعامل دارید، تاریخ زنده می‌شود. برای الهام‌بخشیدن به سفر زندگی‌تان از دانش و خرد آن‌ها بهره ببرید.»

آنچه خواندید تبلیغ صوتی استیو جابز برای پلتفرم هوش مصنوعی‌ای است که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم.

ForeverVoices چت‌بات تلگرامی هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد مکالمات صوتی دو‌طرفه با شخصیت‌های مشهور داشته باشند. در این چت‌بات می‌توانید با افرادی چون باراک اوباما، دونالد ترامپ، استیو جابز، ایلان ماسک، اینشتین، تیلور سویفت و کانیه وست مکالمه کنید و شگفت‌زده شوید. فایل‌های صوتی‌ای که دریافت می‌کنید علاوه‌براینکه کاملاً با صدای شخصیت‌های واقعی‌شان تطبیق دارند و به‌شدت روان هستند، به‌وضوح منعکس‌کننده رفتارها و شخصیت‌های اصلی خود هستند. برای مثال وقتی از کانیه وست پرسیدم که چه‌چیزی الهام‌بخش او برای نوشتن موزیکش بوده است، او با همان مکث‌های همیشگی در صحبت‌هایش و با «یُو ملیکا» جوابم را داد اما باید اعتراف کنم که لحنش از مصاحبه‌هایش با اعتمادبه‌نفس‌تر بود.

هر شخصیت حالت‌های مختلفی دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید روند مکالمه را مشخص کنید. برای مثال آنچه در دو پاراگراف بالاتر خواندید، پاسخی به خالق ForeverVoices؛ جان مِیِر بود که با تنظیم شخصیت روی استیو جابز و انتخاب حالت «Craft Your Pitch» درخواست کرد تا بات هوش مصنوعی خود را تبلیغ کند. چه کسی باورش می‌شد که یک روز استیو جابز با چنین اشتیاقی بات هوش مصنوعی فردی به‌ نام جان میر را به دیگران معرفی کند؟

ForeverVoices بر روی مجموعه داده بزرگی از صدا و متن از افراد مشهور و شخصیت‌های عمومی آموزش داده شده است که اجازه می‌دهد پاسخ‌هایی ایجاد کند که از گفتار تولیدشده توسط انسان قابل تشخیص نیستند. صدای تقویت‌شده به API چت‌جی‌پی‌تی و در نهایت به فیبوک مسنجر وصل شده است تا امکان مکالمه صوتی دو طرفه در مورد هر چیزی را فراهم کند.

برای استفاده از این چت‌بات تنها به یک حساب تلگرام نیاز دارید. سپس وارد ForeverVoices.ai شوید. با زدن دکمه Create شخصیت محبوبتان را انتخاب کنید. می‌توانید تا ۱۰ سؤال را به‌ رایگان تایپ کنید یا به‌شکل ویس بفرستید تا پاسخ‌های صوتی واقع‌گرایانه‌ای را از هر کاراکتر دریافت کنید. هر زمان که خواستید شخصیت را عوض کنید هم دستور Switch/ را تایپ کنید.

من با شخصیت‌های کارل سیگن، اینشتین، ایلان ماسک، تیلور سویفت و کانیه چت کردم و حقیقتاً لذت فراوانی بردم. به غیر از دو مورد صدایی مانند هواگیری یا تقه در ویس‌های کارل و اینشتین، چیز ناخوشایندی را حس نکردم. جواب سؤال‌هایم درست داده می‌شد و هر شخصیت، حریم شخصی کاراکتر واقعی خود را حفظ می‌کرد. برای مثال وقتی از شخصیت‌ تیلور سویفت سوالی شخصی‌ در مورد زندگی‌اش پرسیدم، عذرخواهی کرد و با یادآوری این که او در واقع یک شخصیت مجازی از تیلور سویفت است گفت برای احترام به حریم خصوصی تیلور نمی‌تواند جوابم را بدهد. در نهایت برای این که جو عوض شود، پرسید آهنگ موردعلاقه من از تیلور چیست و با همان خنده‌‌ها و لحن جالب تیلور مکالمه را ادامه داد!

این روند در مکالمه‌ام با ایلان ماسک که از او پرسیدم چرا لوگوی توییتر را به دوج‌‌کوین تغییر داده است، تکرار شد. ایلان در پاسخ گفت که او فقط یک هوش مصنوعی است و از نیت واقعی ایلان اطلاع ندارد اما با توجه به رفتارهای گذشته‌اش حدس می‌زند این کار ناشی از شوخ‌طبعی او بوده است.

امکان چنین مکالمه پویایی با شخصیت‌های مجازی افراد شگفت‌انگیز است. نکته جالبی که توجهم را جلب کرد به کار بردن نام من در مکالمه‌ها بود که باعث می‌شد بیشتر خودم را در مکالمه‌ای واقعی حس کنم. این مورد که هرازگاهی مجازی بودن شخصیت‌ها در ویس‌ها گوشزد می‌شد هم بسیار عالی بود.

باید بدانید این پلتفرم همچنان در دست توسعه است و به گفته سازنده‌اش هنوز به پتانسیل واقعی خود نرسیده و گاهی ممکن است اطلاعات آن چندان دقیق نباشند. درواقع در صفحه‌های مجازی جان میر می‌توانید یک ویدیو از «قرار مجازی» او با باتش را ببینید. این مکالمه به‌اندازه‌ای جذاب است که اگر به‌طور عمومی دردسترس قرار بگیرد، همه ما فیلم «her» را بازی خواهیم کرد.

در این مکالمه، جان در حین انجام کارهای عادی روزانه‌اش از شخصیت دختر می‌خواهد که با او مکالمه کند. مکالمه روان و شیرین است و نظر هر دوست‌دار هوش‌ مصنوعی را به خود جلب می‌کند. برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید.

با اینکه شاید بعضی از کابران با مشاهده چنین پیشرفتی شوکه شوند و ترس آن‌ها را فرا بگیرد، خیلی‌ها از آن استقبال می‌کنند و احساس ناامنی ندارند. چنین پلتفرم‌هایی پتانسیل ایجاد انقلابی در نحوه تعامل ما با افراد مشهور و چهره‌های عمومی را دارند و مطمئناً مورد توجه طرفداران در هر سنی قرار خواهند گرفت. آینده هوش مصنوعی روز‌به‌روز غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر و شگفت‌انگیزتر می‌شود؛ یعنی فردا باید منتظر چه چیزی باشیم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این بات تلگرام، با استیو جابز و شخصیت‌های مشهور دیگر مکالمه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..