تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری افرادی که قصد مسمومیت دانش آموزان بروجردی را داشتند

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد، در پی حوادث چند وقت گذشته در برخی مدارس شهرستان بروجرد و بروز تشویش و نگرانی برای دانش آموزان و خانواده های آنان، در این راستا با رصد اطلاعاتی و بررسی های امنیتی و انتظامی، افرادی که به قصد شیطنت و تعطیلی مدارس موجب برهم زدن نظم و امنیت مدارس و سلب آرامش روانی دانش آموزان را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

بدین منظور ابعاد موضوع در حال بررسی است و افرادی که به هر نحوی قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم و دانش آموزان را داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری افرادی که قصد مسمومیت دانش آموزان بروجردی را داشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..