تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخاذی از دختر جوان با انتشار تصویر متحرکش / در پیام رسان های داخلی اتفاق افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ "شاکری" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در این‌ رابطه اظهار کرد: دختر جوانی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت فرد یا افرادی با انتشار تصویر نامتعارف وی به‌صورت گیف در پیام‌رسان‌های داخلی موجب هتک حیثیت او شده و همچنین از وی اخاذی می‌نمایند.

سرهنگ "شاکری" بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، عاملان این اقدام مجرمانه شناسایی و به پلیس فتا استان منتقل شدند.

وی ادامه داد : متهمین پرونده در ابتدا سعی بر بی‌اطلاعی از موضوع نموده یا یکدیگر را مقصر جلوه می‌دادند که  پس از مشاهده مستندات و مدارک فنی و دقیق پلیس فتا نسبت به آن بخش از بزه ارتکابی خود معترف شده و اظهار ندامت نمودند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی تصریح کرد: تجهیزات الکترونیکی مجرمان ضمن بازبینی و استخراج ادله دیجیتال، همراه پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد ارسال شد.

این مقام انتظامی از هم‌وطنان درخواست کرد: در نگهداری از اطلاعات خصوصی خود نهایت دقت را داشته باشند و از ثبت تصاویر و ویدئو با دستگاه‌های دیجیتالی دیگران خودداری نمایند یا از حذف آن مطمئن شوند زیرا ممکن است به دلیل سهل‌انگاری آن فرد، اطلاعات شما در فضای مجازی منتشرشده و موجب سوءاستفاده سایر کاربران قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخاذی از دختر جوان با انتشار تصویر متحرکش / در پیام رسان های داخلی اتفاق افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..