تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسول جدید اکس‌باکس در ویدئویی به نمایش درآمد!

سال گذشته طرحی مفهومی از کنسول ابری مایکروسافت با نام رمز KeyStone دردسترس قرار گرفت. فیل اسپنسر، مدیر واحد ایکس‌باکس اخیراً تصویری از خود منتشر کرده است که در قفسه‌ی پشت او، نمونه‌ای از کنسول بعدی مایکروسافت به‌چشم می‌خورد.

فیل اسپنسر مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ اعلام کرده است ایکس‌باکس گیم‌پس مخصوص رایانه‌های شخصی در ۴۰ منطقه‌ی جدید در سرتاسر جهان ارائه خواهد شد. Game Pass For PC امکان دسترسی به صد‌ها بازی باکیفیت را برای انواع کامپیوترهای شخصی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید اکانت گیم‌پس آلتیمیت، علاوه‌بر رایانه‌ی شخصی، ازطریق کنسول ایکس‌باکس خود به مجموعه بازی‌های ابری این سرویس نیز دسترسی داشته باشید. غول فناوری اهل ردموند پیش‌نیازهای مختلف خدمات بازی ابری را دارد و بدین‌ترتیب می‌تواند با مرکز داده‌های عظیم Azure، چنین خدماتی را در همه‌ی نواحی جهان ارائه دهد.

اسپنسر برای توضیح درمورد گسترش خدمات Game Pass رایانه‌های شخصی، ویدیویی در یوتیوب به‌اشتراک گذاشت و از گیمرها و حمایت مداوم آن‌ها تشکر کرد. به‌هر حال طرفداران تیزبین ایکس‌باکس متوجه شدند پشت تصویر اسپنسر، نمونه‌ای از کنسول KeyStone این شرکت وجود دارد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ایکس‌باکس KeyStone در سمت‌راست قفسه‌ی بالایی پشت سر فیل اسپنسر قرار دارد. این محصول مثل ایکس‌باکس سری اس سفید رنگ است و لوگوی XBox به‌همراه درگاه USB A در جلوی آن قرار دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است KeyStone اساساً دستگاهی با ابعاد بسیار کوچک خواهد بود که امکان اجرای گیم‌پس را دارد؛ قابلیتی که قبلاً حتی روی برخی تلویزیون‌های هوشمند ارائه شده است. مایکروسافت احتمالاً امکان دسترسی به برنامه‌های شخص‌ثالث مثل نتفلیکس، یوتیوب و خدمات دیگر را نیز روی کنسول کوچک آینده‌ی خود فراهم خواهد کرد.

به گزارش ویندوز سنترال، هنوز نمی‌دانیم KeyStone 2.0 سرانجام به‌دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید یا خیر. اسپنسر در ویدیوها و مصاحبه‌های قبلی خود غیرمستقیم به محصولات آینده‌ی ایکس‌باکس اشاره کرده است. این نکته که KeyStone در تصویر جدید مدیر سرگرمی‌های مایکروسافت، کاملاً قابل مشاهده است به‌احتمال زیاد نشان‌ از ادامه‌ی مراحل توسعه‌ی این پروژه دارد و حتی می‌توان انتظار داشت کنسول گیمینگ کوچک این شرکت در ژوئن ۲۰۲۳ رونمایی شود.

گفته می‌شود کنسول ایکس‌باکس KeyStone به‌‌همراه یک عدد کنترلر با قیمت ۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید. بدین‌ترتیب افرادی که ازنظر سرعت اتصال به اینترنت مشکلی ندارند، امکان ورود به اکوسیستم ایکس‌باکس را با پرداخت هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهند داشت. این محصول همچنین می‌تواند برای رمزنگاری ویدیو‌ها و حفظ کیفیت سیگنال وای‌فای پایدار، بهینه‌سازی شود و بدین‌منظور احتمالاً از فناوری وای‌فای 6E بهره خواهد برد. در برخی شایعات به مدل LTE کنسول ایکس‌باکس KeyStone نیز اشاره شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسول جدید اکس‌باکس در ویدئویی به نمایش درآمد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..