تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله تند فارس: پدر کیان پیرفلک گفته از «مجاهد کورکور»، قاتل محکوم به اعدام فرزندش، «شکایتی» ندارد! / مادر کیان با مادر مجاهد، «عکس یادگاری» گرفته

نکته جالب اما این است که او که در لحظه وقوع حادثه در کنار کیان پیرفلک بود و شاهد عینی ماجراست بعد از گذشت ۵ ماه و مشخص شدن ابعاد پرونده حادثه ایذه و محکوم شدن یک نفر به اعدام به سخن آمده است.

به نظر می رسد میثم پیرفلک که تا قبل از چهلمین روز درگذشت پسرش توسط خانواده از این ماجرا بی اطلاع نگه داشته شده بود تحت تأثیر افکار همسرش زینب مولایی راد قرار دارد.

از ابتدای وقوع این حادثه تا به امروز هر از چند گاهی خبری درباره خانواده کیان پیرفلک منتشر می شود که یک سر ماجرا مادر کیان است.

او در نخستین ساعات پس از وقوع حادثه در حالی که داغدار از دست دادن فرزندش بود صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد. البته بعدها مدعی شد در آن روز در اختیار خود نبوده و فردی دیگری تصاویر کیان را بارگذاری کرده است.

بی‌بی‌سی فارسی هم که آن روزها صدرنشین جدول دروغگویی رسانه‌های ضد ایران بود، در اولین روایت خود از حادثه تروریستی ایذه نوشت: «نیروهای حکومتی یک کودک‌ ده ساله را در ایذه کشته‌اند» در عین ناباوری این رسانه همزمان نام این کودک را نیز اعلام می‌کند؛ «کیان پیرفلک» و تصاویری از او منتشر می کند.

مادر کیان در مراسم تشییع کیان بدون اینکه توضیح دهد چگونه هویت افرادی که به سمت خودرو حامل او، همسر و فرزندش شلیک کرده اند را تشخیص داده است گفت: «نیروهای لباس شخصی ماشین‌مان را به رگبار بستند».

با آنکه او در مراسم تدفین فرزندش گفته بود «اصلا برای بچم قرآن پخش نکنید» و در ادامه نیز ادعا کرده بود: «پسرم از قرآن متنفر بود»! اما مشخص شد دروغ میگوید و پس از چند روز تصاویری از قرآن خواندن کیان منتشر شد.

این تناقض گویی ها و حاشیه سازی‌ها همچنان تداوم پیداکرده است؛ روزی اعلام می‌کند مراجع قضایی باید پیگیر پرونده حادثه تروریستی ایذه باشند و روز دیگر اعلام می کند وکیلش وکیل پرونده متهم اصلی حادثه تروریستی ایذه شده است و با مادر عکس یادگاری می‌گیرد و در آخر نیز وقتی عامل اصلی حادثه به اعدام محکوم می شود در صفحه خود برایش ای مجاهد ای مظهر شرف درج می کند در حالی که متهم مجاهد کورکور در جلسه دادگاه خود به صراحت گفته بود«اتهامات را قبول دارم».

ماجرای تناقض گویی و حاشیه سازی افرادی که در ماجرای اغتشاشات اخیر اثرگذار بودند به خانواده پیر فلک ختم نمی شود.

پدر مهسا امینی هم از جمله افرادی بود که در خصوص جزئیات ماجرای فوت دخترش بارها متناقض صحبت کرد و بعد اسنادی در رسانه ها منتشر شد که نشان داد او بدون صداقت اظهار نظر می کند.

از جمله در اعلام جزئیات پرونده پزشکی مهسا امینی تصاویری از اظهارات پدر مهسا امینی منتشر شد که بالای سر دخترش در بیمارستان اذعان می کند در کودکی مورد عمل جراحی قرار گرفته است. این در حالی است که در مصاحبه با رسانه های مختلف گفته بود دخترش حتی یک بار هم برای کوچکترین بیماری به بیمارستان مراجعه نکرده است.

در شامگاه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در یک حمله تروریستی و شلیک افراد مسلح به مردم ۱۹ نفر شهید و مجروح شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله تند فارس: پدر کیان پیرفلک گفته از «مجاهد کورکور»، قاتل محکوم به اعدام فرزندش، «شکایتی» ندارد! / مادر کیان با مادر مجاهد، «عکس یادگاری» گرفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..