تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقیب آمریکایی حسن یزدانی به MMA می‌رود؟

دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا که تاکنون ۴ مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی شده است، در کنار تمرینات کشتی تصاویری از خود در زمان تمرین بر روی رینگ مبارزه MMA را منتشر کرد.

تیلور که با انگیزه بالا خود را آماده حضور در میادین پیش رو از جمله رقابت‌های قهرمانی جهان می‌کند، با انتشار تصاویر تمرین خود با کودی برانداژ، ورزشکار حاضر در UFC در رینگ مبارزه، نوشت: همیشه در جست‌وجوی یک چالش جدید.

رقیب آمریکایی حسن یزدانی به MMA می‌رود؟

به نظر می‌رسد تیلور نیز مانند دن گیبل استیوسن، سنگین وزن جوان کشتی آزاد آمریکا که پس از کسب مدال طلای المپیک با خداحافظی از کشتی، راهی رشته MMA شد، به احتمال زیاد قصد دارد پس از المپیک پاریس مبارزه‌های خود را بر روی رینگ مبارزه و در رشته MMA ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقیب آمریکایی حسن یزدانی به MMA می‌رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..