تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای «تماس شبانه» آیت‌الله هاشمی با دفتر رهبر انقلاب

ماجرای «تماس شبانه» آیت‌الله هاشمی با دفتر رهبر انقلاب

هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال ۹۲ گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی‌آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال ۹۲ گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم. همان شب با دفتر رهبری تماس گرفتم تا آخر شب جوابی نیامد روز بعد، یعنی آخرین روز ثبت نام، مجدداً تماس گرفتم تا ۵ بعد ازظهر موفق به صحبت نشدم در صورتی که سابقا اینطوری نبود، ساعت ۵ عصر آقای حجازی گفت: رهبری امروز خیلی خسته هستند و استراحت می کنند. گفتم نمی گویم ایشان را بیدار کنید ولی وقتی بیدار شدند به ایشان بگویید من می روم و ثبت نام می کنم و هدفم هم این است که حماسه سیاسی که شما به مردم وعده داده اید،درست کنم و می توانم. البته آقای حجازی گفت من پیغام شما را به رهبری دادم ایشان گفتند که نمی شود در این مورد تلفنی صحبت کرد من دیدم کار خودم را انجام دادم چون به ایشان گفته بودم نمی آیم اخلاقا باید میگفتم و چون ایشان هم عمومی گفته بودند به هیچکس نمی‌گویم نیا و به هیچکس نمی گویم بیا، طبعاً منهم جز همان اشخاص بودم به هر حال من آمدم و شما دیدید چی شد؟

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

کد خبر 1753384




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای «تماس شبانه» آیت‌الله هاشمی با دفتر رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..