تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم صمیمیت هوتن شکیبا با الی خانم سینمای ایران / خیلی مشکوک با هم جور شدند !

الناز شاکردوست / الناز شاکردوست بازیگر / عکس الناز شاکردوست / الناز شاکردوست و همسرش / مهاجرت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۸۲ توسط کیومرث پوراحمد برای بازی در فیلم گل یخ دعوت شد. الناز شاکردوست بعد از اولین تجربه موفق شد سال ۱۳۸۳ در ۴ فیلم سینمایی قتل آنلاین، عروس فراری، گل یخ و مجردها پشت سر هم بازی کند. الناز شاکردوست چهره اش از فیلم عروس فراری سال ۸۴ شناخته شد سپس با حضور در فیلم های کیش و مات و دو خواهر حسابی به اوج شهرت رساند. الناز شاکردوست با بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد توانست سیمرغ بلورین را به دست آورد. ویدیویی از شیطنت های الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در فضای پربازدید شده است.

منبع:شایا نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم صمیمیت هوتن شکیبا با الی خانم سینمای ایران / خیلی مشکوک با هم جور شدند !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..