تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزیاتو: رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو در امارات به قیمت ۵۵ میلیون درهم شکست

حراج امارات (Emirates Auction) رکورد جدیدی در گینس برای فروش گران ترین پلاک خودروی جهان در حراجی خیریه «خاص ترین اعداد» ثبت کرد و پلاک شماره P7 به قیمت هنگفت ۵۵ میلیون درهم (نزدیک به ۱۵ میلیون دلار آمریکا) فروخته شد.

حراج خیریه «خاص ترین اعداد» روز شنبه در تفرجگاه چهار فصل دوبی (Four Seasons Resort Dubai) در ساحل جمیرا برگزار شد که در آن پلاک شماره P7 به قیمت هنگفت ۵۵ میلیون درهم فروخته شد و به گران ترین پلاک خودروی جهان تبدیل شد. خریدار این پلاک ویژه خودرو مشخص نیست.

رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو ثبت شد

تمام عواید حاصل از این حراج مستقیما برای حمایت از کمپین «وقف یک میلیارد وعده غذایی» با هدف ایجاد بزرگترین صندوق وقف کمک های غذایی پایدار در ماه مبارک رمضان خواهد شد. این صندوق توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی راه اندازی شده است.

رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو ثبت شد

در دو سال گذشته ده ها میلیون درهم در طول یک شب خیریه در دبی و ابوظبی جمع آوری شده است. سال گذشته حراج «خاص ترین اعداد» برای اولین بار برگزار شد و تنها در یک شب حدود ۵۰.۴۵ میلیون درهم جمع آوری شد.

رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو ثبت شد

این حراج شامل چندین شماره پلاک ویژه خودرو از جمله ۱۰ شماره دو رقمی AA19، AA22، AA80، O71، X36، W78، H31، Z37، J57 و N41 و همچنین سایر شماره های پلاک ویژه Y900، Q22222 و Y6666 بود. عدد AA19 به قیمت ۴.۹ میلیون درهم، O 71 به قیمت ۲.۱۵۰ میلیون درهم و Q22222 به قیمت ۹۷۵۰۰۰ درهم فروخته شد.

رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو ثبت شد

این حراج خیریه همچنین برای شماره های منحصر به فرد تلفن همراه در دبی برگزار شد و مبلغ هنگفت ۵۳ میلیون درهم به دست آورد. شماره موبایل پلاتینیوم (۹۷۱۵۸۳۳۳۳۳۳۳) به مبلغ ۲ میلیون درهم خریداری شد.

در سال ۲۰۰۸، پلاک ۱ خودروی ابوظبی رکورد فروش ۵۲.۲ میلیون درهم را به نام خود ثبت کرد. بنا به گزارش ها، مناقصه از ۱۵ میلیون درهم آغاز شد و پاول دوروف (Pavel Durov) موسس تلگرام و تاجر فرانسوی-اماراتی نیز در مزایده شرکت داشت که در نهایت سعید عبدالغفار خوری، بساز و بفروش اماراتی برنده شد.

رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو ثبت شد گران ترین پلاک های خودرو در امارات متحده عربی

P7؛ (دبی، فروخته شده در سال ۲۰۲۳) – ۵۵ میلیون درهم
۱؛ (ابوظبی، فروخته شده در سال ۲۰۰۸) – ۵۲.۲ میلیون درهم
AA9؛ (دبی، فروخته شده در سال ۲۰۲۱) – ۳۸ میلیون درهم
AA8؛ (دبی، فروخته شده در سال ۲۰۲۲) – ۳۵ میلیون درهم
D5؛ (دبی، فروخته شده در سال ۲۰۱۶) – ۳۳ میلیون درهم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزیاتو: رکورد گینس گران ترین پلاک خودرو در امارات به قیمت ۵۵ میلیون درهم شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..