تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم ۵۰ میلیاردی پرسپولیس هیچ فایده‌ای نداشت

ایمان گودرزی: این روزها لیگ برتر به حساس ترین زمان خود رسیده و سه تیم بالای جدول در کمترین فاصله از یکدیگر قرار دارند. سپاهان با ۵۳ امتیاز در صدرجدول قرار دارد و استقلال با همین مقدار امتیاز با تفاضل کمتر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس هم با ۵۲ امتیاز سوم است. پرسپولیس در این هفته باید به مصاف مس کرمان برود و استقلال هم در تهران مقابل هوادار قرار می گیرد. سپاهان هم در این هفته مقابل مس رفسنجان قرار می گیرد. به همین مناسبت به سراغ مرتضی فنونی زاده رفتیم و با او درباره شرایط لیگ صحبت کردیم.

پرسپولیس با پیروزی مقابل ملوان و با توجه به شکست سپاهان مقابل تراکتور به کورس قهرمانی برگشت

تیم هایی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کنند محکوم به باخت هستند. هم مس رفسنجان و هم ملوان فوتبال بازی کردند و متعاقباً با شکست میدان را ترک کردند. از سوی دیگر پرسپولیس هم با توجه به شرایط جدول و برگشت به کورس قهرمانی بازی هجومی را در دستور کار داشت و موفق شد به هدفش هم برسد.

پرسپولیس جمعه به مصاف مس کرمان می رود و هفته آینده هم باید مقابل استقلال قرار بگیرد

مس در جدول شرایط خوبی ندارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند. برای همین پرسپولیس در کرمان بازی سختی دارد. اما در مورد دربی هم باید بگویم این بازی شرایط خودش را دارد و اصلاً نباید به جایگاه‌های دو تیم نگاه کنیم. در دربی های قبل پیش آمده بود که پرسپولیس صدر بود و به استقلال رده پایین باخته بود و یا برعکس آن پرسپولیس مثلاً در رده پنجم بود و در موقعیت ضعیف‌تر قرار داشت اما استقلال صدرنشین را بردیم. برای همین در مورد این بازی نمی‌شود حرف خاصی زد فقط مهم بحث روحی روانی مطرح است.

این بازی می تواند تا حدی در تعیین تیم قهرمان موثر باشد

با توجه به شرایط جدول و رقابت تنگاتنگی که بین سپاهان، پرسپولیس و استقلال وجود دارد مطمئنا برنده این بازی گامی بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت و درواقع دربی بازی ۶ امتیازی خواهد بود. البته بازی آن روز سپاهان و یا بازی این تیم قبل دربی هم مهم است.

مهاجم ۵۰ میلیاردی پرسپولیس هیچ فایده‌ای نداشت

پرسپولیس در حالی مقابل مس قرار می گیرد که ۱۰ بازیکن ۳ اخطاره دارد و احتمال دارد با چند بازیکن محروم به دربی برسد

پرسپولیس متأسفانه ۱۰ بازیکن ۳ اخطاره و در آستانه محرومیت دارد و همین کار یحیی را در کرمان سخت‌تر خواهد کرد. امیدوارم یحیی احتیاط کامل را در دستور کار نداشته باشد و از سوی دیگر بازیکن اخطاری را توجیه کند که مقابل مس طوری بازی کنند که بازی مقابل استقلال را از دست ندهند. این را هم باید در نظر داشته باشند برای قهرمانی به برد احتیاج دارند و باید از کرمان با ۳ امتیاز به تهران برگردند.

به نظر شما سپاهان چقدر شانس قهرمانی دارد؟

سپاهان تیم خوبی است اما این تیم هم نقاط ضعفی دارد. بازی با تراکتور نشان داد این تیم هم می‌تواند شکست بخورد. من عقیده دارم سپاهان بازهم امتیاز از دست می‌دهد و قهرمان در روز آخر مشخص خواهد شد.

در بازی پرسپولیس مقابل ملوان پریرا مهاجم جدید بالاخره پایش به گلزنی باز شد

بله بالاخره مهاجم ۵۰ میلیاردی گل زد. آن هم گلی که در سالم بودنش شک و تردید وجود دارد. من از همان روز گفتم وقتی آل کثیر هست. عبدی به روزهای خوب برگشته و سیامک نعمتی و یا امیری قابلیت بازی در خط حمله رادارند چرا باید مهاجم به این گرانی می‌خریدند؟ یک زمانی شما مهاجم گران قیمت خوب می‌خرید مثل لوکادیا که هر بازی یک یا دو گل می زند اما این مهاجم بعد از ۶ الی ۷ بازی یک گل زده و دیگر هیچ فایده‌ای نداشته است. البته او روی هوا مسلط نشان داده اما اگر یک مدافع سمج کنارش بگذارند راحت می‌تواند او را ببندد. این را هم اضافه کنم اگر به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین بیاید احتمالا بهتر کار خواهد کرد. امیدوارم در ۵ بازی باقیمانده آن‌قدر مؤثر باشد که به قهرمانی پرسپولیس کمک کند.

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم ۵۰ میلیاردی پرسپولیس هیچ فایده‌ای نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..