تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲؛ برای داشتن آرامش فقط ببخش و رها کن!

فال ابجد امروز چهار شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۳ فروردین ماه ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج آ
شما نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید و آینده نیز، هر چقدر هم برای آن برنامه ریزی کنید، از کنترل شما خارج است. تنها چیزی که دارید، زمان حال است. پس در همین زمان زندگی کنید و تا جایی که می‌توانید از آن استفاده نمایید.

اردیبهشت: دج د
چه چیزی برایتان مهم است؟ شریک عاطفی تان؟ فرزندان تان؟ یا شاید هم شغل تان؟ دقیقا بر چه چیزی ارزش می‌گذارید؟ پاسخ این سوالات، همان چیز‌هایی هستند که برای داشتن یک زندگی معنادار باید روی آن‌ها تمرکز کنید.

خرداد: آ د د
هدف شما در زندگی، رابطه زیادی با تصمیم گیری در مورد آنچه بیش از همه برایتان مهم است، دارد. هدف شما، همان دلیلی است که به خاطرش روی زمین آمده اید.

تیر: ج آ آ
سخاوت، همیشه در مورد پول نیست. می‌توانید با استفاده از زمان، کلام تشویق کننده، منابع و خیلی چیز‌های دیگری که دارید، سخاوت به خرج دهید. اگر کسی نزد شما آمد و درخواست کمک کرد، او را نادیده نگیرید.

مرداد: د آ آ
بخشی از یک زندگی معنادار، خودآگاهی و توجه به اعمال تان است. هر یک از ما، عیب و نقص‌هایی داریم و همه باید بر روی بهبود خودمان کار کنیم. از نقاط ضعف خود نترسید. در عوض، با آن‌ها روبرو شوید و برای بهبودشان تلاش کنید.

شهریور: آ ج ج
وقتی کینه از کسی در دل نگه می‌دارید، بیشتر از اینکه به آن فرد آسیب بزنید، به خودتان آسیب می‌زنید. هرگز روزی نمی‌رسد که به گذشته نگاه کنید و از اینکه کسی را نبخشیده اید، احساس خوشحالی کنید! ببخشید و رها کنید! این شما را سبک‌تر و شادتر کرده، و باعث می‌شود در داشتن یک زندگی معنادارتر، آزاد باشید.

مهر: ب د ج
در آینده بابت کار‌هایی که نکرده اید، بیشتر از کار‌هایی که کرده اید افسوس خواهید خورد. وقتی ریسک می‌کنید، در بدترین حالت فقط یک تجربه کسب می‌کنید. اما در بهترین حالت، چیز بهتری به دست خواهید آورد. وقتی همیشه راه امن و بی خطر را انتخاب کنید، همیشه دچار افسوس خواهید شد.

آبان: د ب ب
آدم‌های زندگی ما بسیار مهم اند. کنارشان باشید و حتی اگر لازم است، از خود گذشتگی کنید. اشیاء و چیز‌ها را به افراد و آدم‌ها ترجیح ندهید و به آدم‌ها نگاه ابزاری نداشته باشید.

آذر: ج د ج
شفقت و همدلی، از جمله احساساتی هستند که انسان‌ها را به یکدیگر پیوند می‌دهند. این‌ها عواطفی هستند که ما را قادر می‌سازند یکدیگر را درک کنیم، حتی اگر خودمان موقعیت آن‌ها را تجربه نکرده باشیم. مطمئن شوید این دو احساس، در زندگی تان نقش دارند.

دی: آ آ ج
شما باید بنشینید و در مورد آنچه از زندگی می‌خواهید، به شفافیت برسید و سپس برای دستیابی به آن برنامه بریزید. اهداف شما باید مشخص و قابل اندازه گیری باشند تا هر لحظه بفهمید که چقدر به آن‌ها نزدیک شده اید، و چه زمانی به آن‌ها دست یافته اید.

بهمن: ب ا ب
کسانی که شما را احاطه کرده اند، نقش عمده‌ای در جهت دهی به شما در زندگی دارند. آیا دوستان تان، شما را به سمت اهداف تان تشویق می‌کنند یا مایوس تان می‌کنند؟ آیا حمایت تان می‌کنند یا این حس را به شما می‌دهند که هرگز به قدر کافی خوب نیستید؟ اگر می‌خواهید زندگی معناداری داشته باشید، در مورد دوستان تان تجدید نظر کنید.

اسفند: ج ا ج
در نهایت، بزرگ‌ترین افسوس افراد در لحظات آخر زندگی شان، این است که چرا به جای اینکه خود واقعی شان باشند، سعی داشتند فرد دیگری باشند. هیچ کس شبیه شما نیست و شما هم شبیه هیچ کس نیستید. اگر شخصیت حقیقی خودتان را پنهان کنید، دنیا را از یک وجود منحصر به فرد و تکرار نشدنی، محروم کرده اید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲؛ برای داشتن آرامش فقط ببخش و رها کن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..