تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(عکس) «کیان ۸۰۰» رونمایی شد؛ جدیدترین «خودروی تانک‌بر» فوق‌سنگین ارتش

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان ۸۰۰» را به بدنه عملیاتی خود افزوده است.

طبق آنچه در تصاویر منتشر شده از آئین الحاق تجهیزات نیروی زمینی ارتش منتشر شده که صبح امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین) برگزار شد، یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان ۸۰۰» را به بدنه عملیاتی خود افزوده است.

نیروی زمینی ارتش پیش از این، چند نوع خودروی مخصوص حمل ادوات زرهی با نام‌های «کیان ۱۶۰ توپ‌کش»، «کیان۲۴۰»، «کیان۴۰۰»، «کیان ۵۰۰»، «کیان ۶۰۰ پلاس» و «کیان ۷۰۰ پلاس» را در سطح این نیرو عملیاتی کرده بود.

«کیان ۸۰۰»

یکی از تجهیزاتی که باعث افزایش تحرک یگان‌های نیروی زمینی ارتش شده، خودرو‌های تانک‌بر بومی هستند. این خودرو‌ها به دلیل قدرت بالا این امکان را به نیروی زمینی ارتش می‌دهند تا به سرعت تانک‌ها و نفربر‌ها را جابجا کرده و استراتژی فرماندهان را اجرایی کنند.

خودروی فوق‌سنگین کیان ۸۰۰ به عنوان یک محصول راهبردی جهت انتقال محموله‌های فوق‌سنگین نیروی زمینی ارتش در زمین‌های ذوعارضه، مناطق صعب‌العبور و خارج از جاده‌ای طراحی و ساخته شده است. همچنین از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به فرمان‌پذیری همزمان ۳ محور جهت کوتاه کردن شعاع چرخش خودرو و داشتن سیستم تعلیق مستقل آن اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(عکس) «کیان ۸۰۰» رونمایی شد؛ جدیدترین «خودروی تانک‌بر» فوق‌سنگین ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..