تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت پورعلی گنجی برای دربی مبهم شد

به گزارش پایگاه خبری صراط اگرچه علی نعمتی در دو بازی اخیر پرسپولیس در سال جدید مقابل مس رفسنجان و ملوان به میدان رفته و دو بازی کم نقص را به نمایش گذاشته اما گذشتن از نام مدافعی با توانایی ها و تجربه مرتضی پورعلی گنجی برای یحیی گل محمدی آسان نیست. از این رو با توجه به این که نعمتی و گولسیانی به عنوان زوج میانی خط دفاعی پرسپولیس هر دو سه اخطاره بوده و در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند، پیش بینی می شود که یحیی به یک یا هردو بازیکن در کرمان استراحت داده و پورعلی گنجی را به عنوان جانشین یکی از این نفرات راهی میدان کند تا هم شماره ۸ باتجربه تیمش در آستانه دربی در شرایط بازی قرار گرفته و هم گولسیانی یا نعمتی را از دریافت کارت زرد و محرومیت مصون نگه دارد. از این رو دم دست ترین پیش بینی این است که فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی گنجی به عنوان زوج جدید خط دفاعی پرسپولیس مقابل مس کرمان بازی کنند.

حال باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی که درمورد پورعلی گنجی مدافع مورد علاقه اش ریسک نکرد و در دو مسابقه اخیر پرسپولیس در سال جدید، او را به صورت کامل نیمکت‌نشین کرد، با توجه به پست حساسی که او بازی می‌کند این فرصت را در کرمان به او خواهد داد تا با حضور در ترکیب اصلی با آمادگی بیشتر فنی و ذهنی مهیای دربی بزرگ و حیثیتی پایتخت شود یا شاهد پلن دیگری از سرمربی سرخ ها خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت پورعلی گنجی برای دربی مبهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..