تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تند هافبک استقلال به حواشی

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از همشهری آنلاین، یکی از بازیکنانی که عجیب‌ترین وضعیت ممکن را در لیگ برتر سپری می‌کند سبحان خاقانی است. بازیکنی که در ابتدای فصل قرارداد او تمدید شد، اما به دلیل پارگی رباط صلیبی در تمرینات، نیم فصل نخست را از دست داد. با وجود بهبودی این بازیکن جوان، اما او تاکنون نتوانسته نظر مثبت ساپینتو را به دست بیاورد و در این فصل نیز تاکنون در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است.

خاقانی در استقلال با وضعیت عجیبی روبرو شده است. پس از اصلاح قرارداد او در زمان مدیریت آجورلو و البته جدایی او از آبی‌ها، علی فتح‌الله‌زاده به این بازیکن اعلام کرد که به دلیل غیبت طولانی، باید مبلغ قرارداد خود را کم کند، که او با این موضوع موافقت نکرد و به همین دلیل کارت بازی وی تاکنون صادر نشده است.

روز گذشته نیز ناصر فریادشیران، معاون اجرایی اسبق باشگاه استقلال، در اظهاراتی از افزایش دستمزد این بازیکن جوان انتقاد کرد، زمانی که فریاد شیران گفت: «مگر می‌شود با یک بازیکن جوان که قراردادش ۵۰۰ میلیون است، قرارداد ۵.۵ میلیاردی ببندی؟» او سپس در برابر اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه منظور او چه بازیکنی است، نام سبحان خاقانی را به زبان آورد.

حالا این بازیکن جوان در گفت‌وگویی صحبت‌هایی را مطرح کرده است. خاقانی در ابتدا گفت: بابت حرف‌هایی که پشت سر هم درباره من گفته می‌شود، مانده‌ام. هر کسی از هر جایی می‌آید، حرف سبحان خاقانی را به وسط می‌آورد. هر فردی که می‌خواهد خودش را تبرئه کند، یا پشت دروغ‌هایش مخفی شود یا نزد هواداران محبوب شود، حرف من می‌شود.

وی ادامه داد: می‌گویند سبحان خاقانی اینقدر گرفته است! اگر کسی سندی درباره مبلغ دستمزد من دارد، آن را رو کند. الآن متأسفانه قراردادی که در فدراسیون برای من ثبت شده، یک چیز دیگر است. ولی همه پشت سر هم دروغ می‌گویند و من راضی نیستم. آنها باید تک تک در آن دنیا بیایند و جواب پس بدهند.

بازیکن جوان استقلال خاطرنشان کرد: خدا را شکر سال قبل تیم بدون شکست، قهرمان شد. هواداران نیز بابت این مسئله خوشحال شدند. من هم بازیکن بی‌تأثیری نبودم و تأثیرگذار بود، همه هواداران نیز شاهد این موضوع هستند. من ابتدای فصل با آقای آجورلو یک قرارداد دیگری بستم. اما پس از بازگشت از مصدومیت، آقای فتح‌الله‌زاده زیر بار نرفتند و به من گفتند قراردادم گم شده است! در صورتی که این قرارداد دست خودشان بود. در صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم، قرار شد یک قرارداد جدید بنویسیم که هر بار از زیر آن در رفتند و از دست من فرار می‌کردند. آنها حتی پای حرف‌های خودشان نایستادند.

خاقانی اظهار داشت: این خلاصه قضیه است و قراردادی که ثبت شده، قراردادی است که برای چندین سال پیش است که آدم با دیدن این مبلغ خنده‌اش می‌گیرد که من با این رقم در استقلال مانده‌ام. من نمی‌دانم پیشکسوتان استقلال دنبال چه چیزی هستند. دنبال این هستند بازیکن را خراب کنند تا نزد هواداران محبوب شوند؟ باور کنید این راه درستی نیست.

وی همچنین اضافه کرد: من نامه کتبی آقای ساپینتو را دارم و می‌توانم آن را برایتان ارسال کنم که ایشان به آقای فتح‌الله‌زاده گفته‌اند که سبحان خاقانی را می‌خواهد و خواستار تمدید قراردادم شده بود. من به صورت خودسر نرفته‌ام که به آقای فتح‌الله‌زاده بگویم با من تمدید کن، این طبق دستور آقای ساپینتو بوده است. من همچنان تلاش می‌کنم که بازی کنم. قراردادی که دارم واقعا رقمش پایین است و بخاطر هواداران مانده‌ام.

بازیکن جوان استقلال اظهار داشت: افراد دیگری تخلف کرده، اختلاس می‌کنند و پول می‌خورند، اما من که یک بازیکن جوان هستم باید چوب آن را بخورم. واقعا این درست نیست. نمی‌دانم برخی از پیشکسوت‌ها از روی چه اطلاعاتی این حرف‌ها را پشت سر یک بازیکن جوان می‌زنند، باید در آن دنیا جواب پس بدهند. دروغ‌های سنگینی پشت سر من بود که آنها را حلال نمی‌کنم.

خاقانی در پایان اظهار داشت: یک فرد خارجی مانند ساپینتو که شناختی از من ندارد، آنقدر بامعرفت است که قصد دارد به من کمک کند، ولی متأسفانه ما به خودمان هم رحم نمی‌کنیم و بعضی‌ها به دنبال خراب کردن دیگران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تند هافبک استقلال به حواشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..