تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱ سلبریتی هالیوودی شغل مورد علاقه خود را فاش کردند

تغییر شغل امری رایج است و در میان بخش قابل توجهی از شاغلین رخ می دهد. این امر منحصر به تغییر محل کار نیست و می تواند به شکل تغییر کامل شغل باشد. شرایط تغییر می کند و افراد ممکن است تصمیم به شروع مسیری تازه بگیرند. سلبریتی ها هم فکر می کنند اگر آدم های مشهوری نشده بودند، حالا حتماً مثل باقی مردم شغلی عادی داشتند.

مارگو رابی

مارگو رابی وقتی دختر کم سن و سالی در استرالیا بود، به یک مدرسه سیرک رفت و از آنجا یک مدرک بندبازی گرفت. علاوه بر این او آرزوی کار در سیرک را داشت که هرگز محقق نشد. او دراینباره گفته: «یک لحظه هم از فکر آن آرزوی احمقانه بیرون نمی آمدم. احساس می کنم کاری که برایش ساخته شده بودم را از دست دادم.» با این حال، او در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) این فرصت را پیدا کرد تا بخشی از توانایی اش در بندبازی را به کار گیرد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان با چیزهای مختلفی شناخته می شود و در طول زندگی خود سرمایه گذاری های تجاری زیادی انجام داده است. اما اگر می خواست شغلی معمولی انتخاب کند، به گفته ی خودش کاراگاه پزشکی قانونی بود. تعجبی هم ندارد، چرا که او مشغول تحصیل در رشته ی وکالت است که علاقه ی او به علم حقوق را می رساند. در حقیقت او اولین مرحله از آزمون وکالت را پشت سر گذاشته و حالا در حال طی ادامه ی مسیر برای تبدیل شدن به یک وکیل واقعی است.

او دراینباره گفته: «به همه ی آن هایی که از ماجرای تحصیلم در رشته ی وکالت بی خبرند می گویم که چیز راحت و آماده ای برایم نبود. در ۲ سال، ۳ بار این امتحان را رد شدم ولی هر دفعه دوباره از اول شروع کردم و بیشتر و بیشتر درس خواندم تا بالاخره قبول شدم.»

کورتنی کاکس

کورتنی کاکس پیش از بازی در سریال «روابط خانوادگی» (Family Ties) در سال ۱۹۸۹، در یک شرکت ساخت استخرهای شنا به عنوان فروشنده کار می کرد. و او حالا با افتخار می گوید که در کار خود واقعاً هم خوب بود.

وقتی کاکس برای بازیگر شدن آلاباما را به مقصد کالیفرنیا ترک کرد، پدرش به او توصیه کرد که به شهر خود بازگردد و کار فروش را ادامه دهد. او در اینباره گفته: «در یک دوره هیچ پولی نداشتم. یک ماهی بی پول بودم و پدرم فکر می کرد که باید برگردم به شهرم و همان کار فروشندگی را ادامه دهم.»

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از محبوب ترین بازیگران حال حاضر است، اما فعالیت در این عرصه تصمیم راحتی برایش نبود. به گفته ی خودش، اگر کار بازیگری برایش خوب پیش نمی رفت، قصد داشت مدیر یک مؤسسه کفن و دفن شود.

او دراینباره گفته: «حالا چیز خیلی عجیب و غریب و سیاه و تاریکی به نظر می رسد اما واقعیت این است که وقتی پدربزرگم فوت کرد، خیلی از مراسم خاکسپاری اش ناراضی بودم. با مرگ یک شخص، مواجهه ی خانواده اش با آن و مسأله ی مرگ باید برخورد دیگری شود.»

هری استایلز

سه شغل هست که هری استایلز در صورت خواننده نشدن دوست داشت در آن ها مشغول شود: فیزیوتراپ، معلم یا گلفروش. او در اینباره گفته: «دلم می خواست فیزیوتراپ بشوم. روزی که در مدرسه درباره ی شغل های مختلف صحبت کردند، گفتند برای فیزیوتراپ ها خیلی کار نیست، برای همین من خواننده شدم.»

در موقعیتی دیگر وقتی همین سؤال از استایلز شد، او گفت: «وقتی بچه بودم می خواستم فیزیوتراپ شوم… شاید هم گلفروش.»

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا وقتی در کلمبیا مشغول تحصیل بود، تا گرفتن مدرک دندانپزشکی اش تنها ۲ ترم فاصله داشت که رویای بازیگر شدن او را از ادامه ی تحصیل منصرف کرد. با این حال، او هنوز اهمیت زیادی برای بهداشت دهان و دندان قائل است.

او دراینباره گفته: «این موضوع خیلی برایم است. پسرم فکر می کند دیوانه ام چون هر سه ماه یک بار مجبورش می کنم جرم گیری کند. همه ی تلاشم را می کنم که دندانپزشک مجبورش کند زودتر این را کار را کند.»

جاستین بیبر

جاستین بیبر طرفداران سرسختی دارد که دنیای موسیقی را بدون او نمی توانند تصور کنند، او اما خود می داند که اگر خواننده نشده بود احتمالاً زندگی اش چگونه می شد. به گفته ی بیبر او احتمالاً دلش می خواست فضانورد شود چون همیشه آرزوی رفتن به فضا را داشت. این رویا البته در آینده ی نزدیک برای بیبر محقق خواهد شد چرا که او یک بلیت سفر به فضا از شرکت ورجین گلکتیک رزرو کرده است.

زین ملک

زین ملک می گوید اگر خواننده نشده بود به دانشگاه می رفت.

او دراینباره گفته: «زیاد به این فکر می کنم که اگر دنبال موسیقی نرفته بودم چه کار می کردم. فکر می کردم به دانشگاه می رفتم و در رشته ی زبان انگلیسی تحصیل می کردم. فکر می کنم دنبال کاری در رابطه با آموزش یا ادبیات انگلیسی می رفتم. من عاشق شعر و نوشتن ام. حالا هم که ترانه نویسم. بنابراین دنبال کاری می رفتم که باز هم به من حس تولید یک محصول خلاقانه از طریق نوشتن را دهد.»

کامیلا کابیو

کامیلا کابیو خوانندگی را زمانی شروع کرد که عضو گروه موسیقی Fifth Harmony شد. او آن زمان هنوز مدرسه می رفت، بنابراین فرصت امتحان کردن شغل های دیگر را نداشته تا ببیند علائق دیگرش چه هستند. با این حال، به گفته ی خودش، دلش می خواست در یک کافه کار کند تا شاید یک روز مرد رویاهایش را در آنجا ملاقات کند.

او در اینباره گفته: «هنوز دلم می خواهد در یک کافه کار کنم چون همیشه آرزویم بوده در یک کافه با یک نفر آشنا شوم و عاشقش شوم و هر روز در آنجا با او حرف بزنم. او هم فقط برای گرفتن قهوه ی من به آن کافه بیاید. ولی نه به خاطر اینکه قهوه های خوبی درست می کنم، برای اینکه او هم از من خوشش می آید.»

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز گفته اگر به دنبال رویایش برای خواننده شدن نرفته بود، دوست داشت معلم تاریخ شود. شاید به این خاطر که مادر او هم معلم بود، امری که بر بریتنی تأثیر گذاشته بود.

جو جوناس

جو جوناس مدتی قبل به علاقه اش به آشپزی پی برد و از آن زمان شیفته ی این کار شده است. شاید به همین خاطر است که در سال ۲۰۱۵ تصمیم به راه اندازی رستورانی به نام «هینترلند» در کالیفرنیا گرفت. همسر جوناس، سوفی ترنر هم مهارت های آشپزی او را تحسین کرده و گفته خوش شانس بوده که توانسته با کسی با چنین دستپخت خوبی ازدواج کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱ سلبریتی هالیوودی شغل مورد علاقه خود را فاش کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..