تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال بیش از هزار اثر به نخستین جایزه ادبی حافظ

۲۳:۴۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۱۱۷۴۷

۲۳:۴۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۱۱۷۴۷

دانلود PDF

نماینده علمی ادبی نخستین جایزه ادبی حافظ مطرح کرد؛

دانلود PDF

میلاد عرفان پور، نماینده علمی ادبی نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» در گفت وگویی با اخبار شبکه چهارم سیما، ضمن تسلیت شهادت مولای مومنان حضرت علی (ع) گفت: شاید پیش از این، برنامه‌هایی در خصوص شعر قرآنی داشتیم، اما به صورت پراکنده محدود بوده اند. این جشنواره شعر قرآنی، نخستین رویدادی است که با این سطح و اعتبار ادبی برگزار شده است و اختتامیه آن نیز، جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۷ در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

او با اعلام تعداد آثار در این جشنواره ادامه داد: تعداد آثار رسیده در حوزه شعر قرآنی برای ما جالب بود و از آن جایی که این حوزه با محدودیت‌هایی همراه است بیش از هزار اثر ارسال شد و بیش از ۳۳۵ نفر شرکت کردند.

عرفان پور ادامه داد: در این جشنواره، دو بخش تجلیل صورت خواهد گرفت. از دو شاعر جریان ساز شعر آیینی تقدیر خواهد شد و تجلیل ویژه‌ای از آن‌ها صورت می‌گیرد و همچنین، از شش برگزیده که بهترین آثار را ارسال کردند، تجلیل می‌شوند.

گفتنی است که سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود و زمان بازدید از این نمایشگاه، به جز شب‌های قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال بیش از هزار اثر به نخستین جایزه ادبی حافظ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..