تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالاتر از اینتل و سامسونگ و شیائومی؛ هزینه ۲۰ میلیارد دلاری هواوی برای تحقیق‌و‌توسعه

هواوی از زمان آغاز تحریم‌های آمریکا با افت شدید درآمد مواجه شده و با اینکه مدیران این شرکت از بازگشت به روال معمول خبر می‌دهند، هواوی با روزهای درخشانش فاصله‌ی زیادی دارد. در سال‌های اخیر، این غول چینی صنعت فناوری بارها روی افزایش بودجه‌ی تحقیق‌و‌توسعه به‌عنوان راهکاری برای مقابله‌ با تحریم‌های آمریکا و تضمین آینده‌ی شرکت تأکید کرده است.

خبرگزاری بلومبرگ در نموداری جدید، سرمایه‌گذاری چشمگیر هواوی روی تحقیق‌و‌توسعه را در کانون توجه قرار داده است. براساس نمودار‌، در یک سال اخیر آمازون بیشتر از هر شرکت دیگری در دنیا مشغول تحقیق‌و‌توسعه بوده است.

آلفابت (شرکت مادر گوگل)، متا (مالک اینستاگرام و فیسبوک)، اپل و مایکروسافت به‌ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند. نکته‌ی مهم حضور هواوی در رتبه‌ی ششم است. آمار نشان می‌دهد این شرکت در سال گذشته بیش‌ از ۲۰ میلیارد دلار برای تحقیق‌و‌توسعه هزینه کرده است.

بایت‌دنس (مالک شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک) یکی دیگر از برندهای چینی است که میلیاردها دلار به تحقیق‌و‌توسعه اختصاص داده است؛ البته مطابق گفته‌ی بلومبرگ، آمار بایت‌دنس به سال ۲۰۲۱ ارتباط دارد. تنسنت (فعال در صنعت بازی) و علی‌بابا (فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک) جزو دیگر شرکت‌های بزرگ چین هستند که در فهرست برترین‌ها قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالاتر از اینتل و سامسونگ و شیائومی؛ هزینه ۲۰ میلیارد دلاری هواوی برای تحقیق‌و‌توسعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..