تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرکاظمی از سازمان برنامه رفت، منظور آمد

چند روزی است که زمزمه‌های تغییر در ریاست سازمان برنامه و بودجه مطرح شده است. موضوعی که امروز توسط علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد قطعی و جایگزین مسعود میرکاظمی نیز مشخص شد.

به گفته بهادری جهرمی، داوود منظور که پیش از این ریاست سازمان امور مالیاتی کشور را بر عهده داشت جایگزین میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه شد.

سخنگوی دولت بر این نکته تاکید کرد که میرکاظمی به عنوان مشاور در کنار تیم اقتصادی دولت فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، داوود منظور فارغ التحصیل از دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در مقطع دکتری اقتصاد با گرایش اقتصادسنجی است که از مهرماه سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از معاونین وزارت اقتصاد، عهده‌دار سمت ریاست سازمان امور مالیاتی بود. معاون برنامه سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از دیگر سوابق مدیریتی داود منظور است.

همچنین مسعود میرکاظمی نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بود. وی در دولت نهم، چهار سال وزیر بازرگانی و در ابتدای دولت دهم نیز برای مدت کمتر از ۲ سال، وزیر نفت بود. ابراهیم رئیسی در ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ با صدور حکمی میرکاظمی را به سمت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد که با توجه به برکناری وی از سمت مذکور، عمر میرکاظمی در  سمت معاونت رئیس جمهور کم‌تر از دو سال بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرکاظمی از سازمان برنامه رفت، منظور آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..