تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر مهم سخنگوی شورای رقابت برای بازار خودرو/ قیمت خودروهای مونتاژی کاهش می‌یابد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی شورای رقابت، آخرین وضعیت قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی را اعلام کرد.

اسماعیل شجاعی با بیان اینکه موضوع خودروهای مونتاژی هنوز از کارگروه به شورا نیامده است، اظهار کرد: این موضوع در کارگروه در حال بررسی است، زیرا هنوز سازمان حمایت و وزارت صمت قیمت‌ها را اعلام نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه قیمت‌گذاری برعهده دستگاه اجرایی است، گفت: ممکن است این موضوع در جلسه آینده شورای رقابت بررسی شود.

سخنگوی شورای رقابت تاکید کرد: در مورد خودروهای مونتاژی احتمالا نه تنها افزایش قیمت نخواهیم داشت، بلکه تا حدودی کاهش قیمت هم داریم.

سخنگوی شورای رقابت تأکید کرد: اعلام قیمت خودروها برعهده ‌شورای رقابت نیست، بنابراین پس از مصوب شدن قیمت خودروهای مونتاژی قیمت‌ خودروها به وزارت صمت اعلام و وزارت صمت باید قیمت نهایی این خودروها را اعلام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، بازار خودرو انحصاری تشخیص داده شد، بنابراین قیمت‌گذاری برای همه خودروهای مونتاژی و غیرمونتاژی انجام می‌شود ضمن اینکه قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی برای اولین بار انجام می‌شود.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر مهم سخنگوی شورای رقابت برای بازار خودرو/ قیمت خودروهای مونتاژی کاهش می‌یابد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..