تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه استعلام سریال و رفرنس ساعت اصل

هر برند برای شماره سریال و رفرنس دارای یک سیستم منحصر به فرد است؛ اما در اینجا یک راهنمای جامع برای بررسی شماره سریال و کد رفرنس و نحوه استعلام آن‌ها آورده شده است. اگر ساعت مچی خود را از نمایندگی رسمی آن برند یا فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه ساعت الیت آنلاین خریداری کنید، اصالت آن تضمین شده خواهد بود.

کد رفرنس و شماره سریال در ساعت مچی اصل چیست؟

مانند بسیاری از محصولات، ساعت‌ها دارای شماره سریال و شماره رفرنس هستند. شماره سریال برای هر ساعت منحصر به فرد است و گاهی اوقات می‌توان از آنها برای تعیین تاریخ دوره تولید استفاده کرد. از سوی دیگر، شماره‌های رفرنس نشان دهنده مدل خاص هستند و در برخی موارد می‌توانند جزئیات دیگری مانند جنس، اندازه، رنگ، نوع دستبند و غیره را نیز آشکار کنند.

شماره سریال ساعت مچی چیست؟

تمام ساعت‌های مچی مردانه یا زنانه اصل، دارای شماره سریال هستند. شماره سریال یک کد منحصر به فرد است که توسط شرکت سازنده روی ساعت مچی حک می‌شود و حاوی اطلاعاتی از زمان تولید ساعت است. هر شماره سریال مختص یک ساعت مچی است و می‌توان از آن برای یافتن اطلاعات تاریخی و قیمت‌گذاری ساعت استفاده کرد.

اگر در هنگام خرید ساعت مچی اصل به قاب پشت آن نگاه کنید یک کد 6 تا 10 رقمی را مشاهده خواهید کرد که معمولاً به صورت ترکیبی از اعداد و حروف است. همچنین در برخی از برندها شاید شماره سریال در زیر بند ساعت باشد تا زیباتر به نظر برسد.

همچنین شماره سریال ساعت باید روی بسته بندی و تمامی مدارک همراه آن مانند کارت گارانتی، گواهی اصالت، سوابق خدمات نیز باشد و کاملاً مشابه شماره سریال حک شده روی ساعت باشد. اگر ساعت خود را از فروشنده های معتبر ساعت مچی مانند فروشگاه ساعت الیت آنلاین خریداری کنید، مدارک ساعت را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهند.

خرید ساعت مچی

کد رفرنس ساعت مچی چیست؟

کد رفرنس یا شماره مدل یک کد 3 تا 5 رقمی است که معمولاً دور قاب، پشت بدنه یا روی بند ساعت‌های مچی اصل حک می‌شود و برای باز کردن قاب و مشاهده آن در برخی مدل‌ها مانند رولکس بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. از شماره مدل برای متمایز ساختن هر مدل و سری ساعت ساخته شده توسط یک برند از مدل‌ها و سری‌های دیگر آن استفاده می‌شود. در مورد رولکس، کد رفرنس به شما می‌گوید که یک ساعت متعلق به کدام مجموعه خاص است و به شناسایی مواد استفاده شده در یک رولکس خاص کمک می‌کند. به عنوان مثال تمام ساعت‌های 39 میلی متری Oyster Perpetual رولکس با صفحه سفید و فلز Oystersteel دارای شماره مدل یکسانی خواهند بود. با بررسی کد رفرنس در هنگام خرید ساعت مچی زنانه یا مردانه اصل، می‌توان به اطلاعاتی نظیر نوع و برند ساعت، نوع مواد استفاده شده در ساخت آن، شماره گیری و نوع حرکت موتور دست پیدا کرد. شماره مدل نیز مانند شماره سریال باید بر روی تمامی مدارکی که هنگام خرید ساعت مچی اصل از فروشنده دریافت می‌کنید وجود داشته باشد فروشگاه ساعت الیت آنلاین در هنگام فروش انواع برندهای ساعت تمامی مدارک آن اعم از کارت گارانتی، گواهی ضمانت اصالت، دفترچه راهنمای آن را به شما تحویل می‌دهد و شما می‌توانید شماره رفرنس را روی تمامی این مدارک مشاهده کنید.

نحوه استعلام شماره سریال و رفرنس ساعت اصل

در دنیای امروز یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اطلاعات در مورد همه چیز استفاده از اینترنت است که این موضوع در مورد ساعت‌ها و تشخیص اصالت آن‌ها نیز صدق می‌کند. در هنگام خرید ساعت مچی زنانه و مردانه اصل، شما می‌توانید با استفاده از اینترنت و موتورهای جست‌وجو از خرید نوع تقلبی آن جلوگیری کنید.

پس از به دست آوردن شماره سریال و کد رفرنس ساعت مچی خود، به سایت برند سازنده آن مراجعه کنید و با وارد کردن شماره سریال و کد رفرنس، تمامی اطلاعات ساعت مچی خود را مشاهده کنید. مغایرت این اطلاعات با ساعتتان نشانه تقلبی بودن آن است

با جستجوی شماره سریال و کد رفرنس در موتورهای جستجو مانند گوگل باید تصویر و مشخصات ساعتی که خریداری کردید نمایش داده شود و در غیر این صورت ساعت تقلبی است

نحوه استعلام سریال و رفرنس ساعت اصل

نحوه استعلام شماره سریال و رفرنس ساعت سیکو

شرکت ساعت سیکو از سال 1881 به طراحی و تولید ساعت‌های با کیفیت پرداخته است. هر ساعت سیکو دارای یک شماره سریال منحصر به فرد است که می‌توان از آن برای شناسایی سری، مدل و سال خاص ساعت استفاده کرد. از آنجایی که سیکو طرح‌ها، سبک‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌کند، شماره سریال به عنوان برچسب شناسایی اصلی برای هر محصول تبدیل می‌شود. اگرچه ممکن است دیدن شماره سریال دشوار باشد مگر اینکه از چراغ و ذره بین استفاده کنید، رمزگشایی شماره مدل به شما کمک می‌کند ساعت سیکو واقعی را شناسایی کنید. پس از خرید ساعت مچی اصل با برند سیکو شماره سریال را پیدا کنید. ساعت را روی یک پارچه میکروفایبر رو به پایین بچرخانید تا پشت ساعت به سمت بالا باشد. ذره بین را بردارید و لبه‌ها و صفحه پشتی را برای یک سری حروف و اعداد حکاکی شده را ببینید. به 4 رقم آخر نگاه کنید. 4 رقم آخر شماره مدل ساعت سیکو شما را نشان می‌دهد.

از ساعت یاب وب‌سایت سیکو به آدرس https://www.seikowatches.com/us-en/watchfinder دیدن کنید. شماره رفرنس خود را در گوشه سمت چپ بالا وارد کنید. اطلاعاتی مانند مجموعه، سری، ویژگی‌ها، قیمت و فناوری نوآورانه به کار رفته در ساعت، در مورد ساعت سیکو شما به دست می‌آید.

سخن پایانی

خرید ساعت اصل و اورجینال، برای تمامی افراد اهمیت زیادی دارد. مهم است که در هنگام خرید ساعت، بتوانید ساعت فیک و تقلبی را از ساعت اصل و اورجینال، تشخیص بدهید. راهکارهایی که در این مطلب گفتیم، به شما کمک می‌کند تا بهترین ساعت اورجینال را برای خود خریداری کنید و از پولی که پرداخت کردید، مطمئن باشید.

با خرید از فروشگاه‌های معتبر ساعت، می‌توانید از گارانتی محصولات و ضمانتنامه اصالت، برخوردار شوید. تمامی محصولات فروشگاه ساعت الیت آنلاین همراه با گارانتی مادام العمر اصالت ارائه می‌شوند. این یعنی، در صورتی که شماره سریال و رفرنس ساعت های الیت را در سایت رسمی برند چک کنید، می‌توانید مدل ساعت خود را ببینید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه استعلام سریال و رفرنس ساعت اصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..