تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس دومای روسیه: سفارت آمریکا در کی‌یف دفتر پنتاگون شده است

به نقل از خبرگزاری تاس، ایرینا یارووایا معاون رئیس دومای دولتی روسیه طی نشستی با اعضای مجلس سفلی این کشور گفت که سفارت آمریکا در اوکراین در واقع به دفتر میدانی پنتاگون برای پیشبرد اهداف نظامی این کشور تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: مقام های اوکراینی سیستم واکسن سراسری را حذف کردند و شیوع بیماری‌های مختلفی در این کشور آغاز شده است.

این سیاستمدار روس ادامه داد: بدترین خبر این است که آمریکایی‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند و در آزمایشگاه‌های بیولوژیک خود از این شرایط بهره می‌گیرند.

یارووایا گفت: آمریکایی‌ها از وضعیت اوکراین استفاده کرده و مواد بیولوژیکی و عوامل بیماری‌زا را جمع آوری کرده و معلوم نیست چه مواد دیگری به آزمایشگاه‌های پنتاگون ارسال می‌کنند.

سال گذشته مجلس دومای دولتی روسیه قطعنامه‌ای را برای انجام تحقیقات پارلمانی از آزمایشگاه‌های زیستی ایالات متحده در اوکراین و ایجاد کمیسیون مشترک برای چنین تحقیقاتی تصویب کرد.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس دومای روسیه: سفارت آمریکا در کی‌یف دفتر پنتاگون شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..