تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور مولداوی: مردم کشورم با پیوستن به ناتو مخالف هستند

به نقل از خبرگزاری تاس، مایا ساندو روز سه شنبه در مصاحبه با پروتی‌وی اضافه کرد: پیوستن به ناتو نیاز به تغییرات در قانون اساسی دارد و این موضوع باید به همه پرسی گذاشته شود.

رئیس جمهور مولداوی یادآوری کرد: البته نظرسنجی‌های عمومی حاکی از این است که اکثریت مردم این کشور با این قضیه مخالف هستند.

وی از ایجاد آژانسی در کنار شورای عالی امنیت ملی این کشور خبر داد که قرار است با هدف مبارزه با تبلیغات و اطلاعات نادرست تاسیس شود.

ساندو پیش از این طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ از اعضای ناتو خواست به کشورش برای مبارزه با انتشار اطلاعات بیان کننده نظر روسیه درباره تحولات جهانی کمک کنند. پارلمان مولداوی قانونی برای تاسیس آژانسی برای این کار تصویب کرده است.

نظرسنجی در مولداوی نشان می‌دهد بیش از ۵۵ درصد از مردم این کشور با عضویت در ناتو مخالف هستند و تنها ۲۷ درصد از این موضوع حمایت می‌کنند.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور مولداوی: مردم کشورم با پیوستن به ناتو مخالف هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..