تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد با روبیکا و ماجرای حذف «طناز»

در ماجرای برخورد با روبیکا برای پخش بدون مجوز تاک شوی نوروزی «طناز» و حواشی پیش آمده برای این برنامه و روبیکا چند نکته جالب توجه وجود دارد.

1. ساترا به خاطر تعطیلات نوروزی، فرصت بازبینی و بررسی چند ساعت برنامه گفتگو محور را نداشته! اما مدعی نظارت تام و تمام بر کل فضای مجازی با وسعتی نامحدود و بدون تعطیلی است !

2. پس از تعطیلات نوروز، این برنامه از روبیکا حذف شد اما رفتار ساترا در قبال این اتفاق با رفتار مشابه در قبال فیلیمو و فیلم‌نت متفاوت بود و دیگر خبری از شکایت به قوه قضائیه در کار نبود.

3. ساترا به خوبی متوجه شده که به خاطر نداشتن مبنای قانونی و بدتر از آن، قواعد و آیین‌نامه‌های نظارتی، دیگر در دستگاه قضا، خریداری ندارد و طرح شکایت تنها به ضرر خودش و صداوسیماست.

4. روبیکا برای صداوسیما شریک و همراه سیاسی محسوب می‌شود و طرح شکایت ساترا، قطعا دلخوری درون خانوادگی ایجاد خواهد کرد چه آنکه امسال و بعد از مدت‌ها، روبیکا در نوروز در قاب تلویزیون رویت شد و دوباره تبلیغات خود را در صداوسیما آغاز کرد.

5. طرح شکایت از روبیکا، آنچنان که پلتفرمهای دیگر هم قبلا دچارش شده‌بودند، شائبه تلاش صداوسیما برای حذف رقبا را تقویت می‌کرد؛ اتفاقی که مدت‌هاست ظاهرا صداموسیما و مدیرانش دنبال پاکسازی این ذهنیت در افکار عمومی هستند اما همچنان سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی هستند

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد با روبیکا و ماجرای حذف «طناز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..