تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به صورت یکجانبه اف- ۱۶ به اوکراین نمی‌دهیم

به نقل از تاس،‌ «ترولز لوند پولسن»، سرپرست وزارت دفاع دانمارک تاکید کرد که کشورش تنها با همکاری سایر کشورها با انتقال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین موافقت خواهد کرد.

پولسن گفت: «ما جز با همکاری سایر کشورها این کار را انجام نخواهیم داد. با آمریکایی‌ها نیز درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. طبق ارزیابی‌های من در آینده نزدیک می‌توانیم در این زمینه به توافق برسیم. این کار باید قبل از شروع تعطیلات تابستانی انجام شود».

نتایج یک نظرسنجی عمومی که توسط موسسه اجتماعی «واکس متر» انجام شد، نشان می‌دهد که ۴۰ درصد از جمعیت دانمارک از انتقال جنگنده‌های دانمارکی حمایت می‌کنند، مشروط بر اینکه این کار با همکاری سایر کشورها انجام شود. ۳۴ درصد از رای‌دهندگان نیز با این موضوع اعلام مخالفت کردند و ۲۵ درصد نتوانستند به این پرسش پاسخ دهند.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به صورت یکجانبه اف- ۱۶ به اوکراین نمی‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..