تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیسی هنوز ترکیب مطلوب را کشف نکرده است!

به گزارش پایگاه خبری صراط، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور بخش خبری ساعت ۱۴ در ارتباط با جابه جایی‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: رویه دولت همیشه همین بوده است و در بیام نوروزی رئیس جمهور هم به آن اشاره شده و این موضوع روند ثابت دولت بوده است و بر اساس نیاز کشور نیز اتفاق می‌افتد.

سخنگوی دولت ادامه داد: در همین ارتباط نیز امروز ۳ تغییر انجام می‌شود. تغییر اول مربوط به سازمان برنامه بودجه است منظور که در سازمان امور مالیاتی بوده است و با وجود تخصصی که در اقتصاد دارند به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شدند و از خدمات میرکاظمی به عنوان مشاور در تیم اقتصادی دولت استفاده خواهد شد.

وی گفت: مورد دوم در حوزه جهاد کشاورزی است، مدیریت آقای ساداتی نیا در تامین مواد غذایی در سال کذشته باعث شد ما با مشکلات جدی مواجه نباشیم، اما با وجود تورم‌های ناشی از رکود زمان کرونا و موارد دیگر رئیسی جمهور تصمیم گرفتند در این بخش جابه جایی مدیریت داشته باشند و سید محمد آقا میری به این سمت منصوب می‌شوند و فعلا از خدمات ایشان به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی استفاده خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: محمد صادق خیاطیان هم به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیسی هنوز ترکیب مطلوب را کشف نکرده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..