تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟

ایرنا نوشت: «داود منظور» متولد ۱۳۴۳ از تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(ع) (۱۳۶۹) است.

منظور، پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور در دولت سیزدهم بود که با بستن گلوگاه‌های فرارهای مالیاتی، شناسایی مودیان جدید و راه‌اندازی سامانه مودیان و قانون پایانه‌های فروشگاهی در این سازمان تحول ایجاد کرده و وصول درآمدهای مالیاتی را نسبت به سال‌های اخیر افزایش داد.

برخی از مهمترین دستاوردهای داود منظور در سازمان امور مالیاتی کشور، رشد ۵۹ درصدی و تحقق ۱۱۳ درصدی درآمدهای مالیاتی، افزایش ۵۰ درصدی تعداد اظهارنامه‌های دریافتی، ایجاد پایگاه اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی مؤدیان مالیاتی، توسعه سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه برای بیش از ۱۰ میلیون مؤدی، شناسایی بیش از ۱۸.۸ میلیون پذیرنده بانکی و الصاق بیش از ۹.۳ پذیرنده به سازمان مالیاتی بود.

همچنین سمت های قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر، معاون وزیر نیرو در برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، مشاور اقتصادی وزیر نیرو، دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران، نماینده کشور در شورای جهانی انرژی و مشاور رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

پیش از این سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..