تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود سازمان بازرسی به ماجرای پاداش‌های تیم ملی در جام جهانی

مسعود ستایشی درمورد پرداخت پاداش ارزی به اعضای تیم ملی فوتبال و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جام جهانی 2022، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور در ایفای رسالت ذاتی و وظایف قانونی‌اش و وظایفی که از باب نظارت قانونی بر حوزه‌های عملکردی دارد، در این حوزه مورد بحث نیز هزینه‌هایی که در مسابقات جام جهانی 2022 قطر انجام شده است، طبق آنچه اطلاع داریم ورود پیدا کرده است. طی یک مشروحه یا نامه هشداری به وزیر ورزش مسائل مربوط به پاداش بازیکنان، کادرفنی و اعضای هیات رئیسه در مسابقات مورد بحث را توجه داده و در این زمینه توضیح خواسته است.

وی افزود: مطابق بخش‌نامه‌ای که خود وزارت ورزش و جوانان اگر اشتباه نکنم در تاریخ 19 آبان 1399 صادر کرده پرداخت هرگونه پاداش به صورت ارزی یا اهدای مسکوکات طلا و سکه به ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش را ممنوع اعلام شده است. طبیعی است پرداخت پاداش به صورت ارزی مطابق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بخشنامه مورد بحث نیست و مغایر آنها تلقی می‌شود. وزیر ورزش و جوانان پاسخ لازم را داده و در این رابطه پرونده‌ای در سازمان بازرسی کل کشور تشکیل شده است.

سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد: موضوع در حال پیگیری است. مطمئن باشید با توجه به حساسیت‌هایی که در سازمان بازرسی از باب ایفای وظایف قانونی است و همکاران مجربی که در این مجموعه هستند، این فرآیند با دقت، ظرافت، سرعت و صحت صورت خواهد پذیرفت. هر نتیجه‌ای که بازرسی کل کشور داده فعلا در حد نامه هشداری و توضیح بوده است. هر نتیجه‌ای حاصل شد یا به مرجع قضایی آمد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود سازمان بازرسی به ماجرای پاداش‌های تیم ملی در جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..