تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطهری: اغلب طرفداران بی‌حجابی، دنبال «نیمه‌عریانی» هستند / «جامعه از حکومت می‌خواهند»، مانع رشد این پدیده شود

 مطهری: اغلب طرفداران بی‌حجابی، دنبال «نیمه‌عریانی» هستند / «جامعه از حکومت می‌خواهند»، مانع رشد این پدیده شود

طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که  بسیاری ازآنها به دنبال اندامنمایی وحتی نیمه عریانی و بیبند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی پذیرند و از حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.

علی مطهری، فعال سیاسی نوشت:

آنچه که در موضوع حجاب اکنون در جامعه ما جریان دارد نبرد فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است .

طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که بسیاری ازآنها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی ذیرند و ار حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.

 مطهری: اغلب طرفداران بی‌حجابی، دنبال «نیمه‌عریانی» هستند / «جامعه ازحکومت می‌خواهند»، مانع رشد این پدیده شود

بیشتر بخوانید:

کد خبر 1753120




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطهری: اغلب طرفداران بی‌حجابی، دنبال «نیمه‌عریانی» هستند / «جامعه از حکومت می‌خواهند»، مانع رشد این پدیده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..