تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین حضور ترامپ در دادگاه نیویورک این بار با پرونده کلاهبرداری

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، منابع آگاه به شبکه ای‌بی‌سی نیوز آمریکا گفتند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور قرار است پنجشنبه به شهر نیویورک بازگردد تا برای دومین بار به عنوان بخشی از شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک برای کلاهبرداری مدنی در دادگاه حاضر شود.

ترامپ پیش از این در ماه آگوست برای یک ساعت مورد مواخذه قرار گرفته بود، اما پس از آن جیمز از ترامپ، فرزندان بزرگ‌ترش و شرکتش به دلیل افزایش متقلبانه ارزش سبد املاک ترامپ و دارایی خالص وی شکایت کرد.

به نوشته وبگاه «ای‌بی‌سی نیوز»، انتظار می‌رود ترامپ روز پنجشنبه در دفتر جیمز حاضر شود تا به سوالات دوباره در جریان این پرونده کلاهبرداری پاسخ دهد.

در این دادخواست ادعا شده است که املاک و اقامتگاه گلف ترامپ در فلوریدا، مار-آ-لاگو، ۷۳۹ میلیون دلار ارزش داشت، اما باید ۷۵ میلیون دلار ارزش گذاری می‌شد. همچنین گفته می‌شود که ترامپ دارایی‌هایی مانند آپارتمانش در برج ترامپ را بیش از حد ارزش گذاری کرده است. پای ایوانکا ترامپ و دونالد ترامپ جونیور، فرزندان ارشد رئیس‌جمهور نیز قبلاً در این پرونده باز شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا که با پرونده دردسرساز حق‌السکوت نیز مواجه است، درپی به‌تاخیر انداختن شروع محاکمه در این پرونده کلاهبرداری بود، اما قاضی گفته است که فارغ از هر اتفاقی که رخ دهد، شروع محاکمه از ماه اکتبر قطعی است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین حضور ترامپ در دادگاه نیویورک این بار با پرونده کلاهبرداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..