تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات درگیری مرگبار در زندان قزلحصار

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، حکمت اله شجاعی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری در یکی از بند‌های زندان قزلحصار بررسی موضوع در دستور کار دایره جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور کارآگاهان پلیس در صحنه جرم و بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، دو نفر با استفاده از سلاح سرد دست ساز با یکدیگر درگیر شده و در پی این درگیری یکی از آن‌ها مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام انتظامی، با اشاره به شناسایی قاتل و اعتراف وی به بزه انتسابی گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

شجاعی، در انتها خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که جبران ناپذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات درگیری مرگبار در زندان قزلحصار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..