تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساکنان سرزمین‌های اشغالی بار دیگر در اعتراض به نتانیاهو تظاهرات کردند

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، منابع خبری گزارش دادند شب گذشته بندر «حیفاء» نیز صحنه تظاهرات اعتراضی شهرک نشینان علیه سخنان بنیامین نتانیاهو بوده است.

به گزارش خبرگزاری "سما" فلسطین، این سخنان با واکنش منفی مقامات و سیاستمداران صهیونیست همراه بود و بسیاری از آن‌ها اعلام کردند که این سخنان ثابت می‌کند که نتانیاهو لیاقت نخست وزیری ندارد.

نتانیاهو دوشنبه شب در سخنانی اظهار کرد که «به دنبال جنگی گسترده نیستیم و به هر شیوه‌ای در تلاش برای ممانعت از وقوع آن هستیم، اما در صورت وقوع چنین جنگی، همه قدرت خود را بکار خواهیم گرفت.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گرا‌ها و چپ‌گرا‌ها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم». وی تصریح کرد: «باید در مورد اصلاحات قضایی و موضوع امتناع از خدمت به اجماع برسیم.»

نتانیاهو در ادامه حماس را به تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در جنوب لبنان متهم کرد و تصریح کرد: «اجازه ایجاد زیرساخت‌های حماس در جنوب لبنان را نخواهیم داد.»

وی که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با طرح موسوم به «اصلاح نظامی قضایی» که اپوزیسون از آن به عنوان «کودتای قضایی» یاد می‌کند، از محاکمه فرار کند و به دنبال این طرح، سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات هفتگی است.

در طرح کابینه نتانیاهو موسوم به اصلاح قانون قضایی، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد. در این طرح از اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و همچنین اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند. این لایحه پیشتر در جلسه کنست در قرائت اول با ۶۳ رأی موافق و ۴۷ رأی مخالف به تصویب رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساکنان سرزمین‌های اشغالی بار دیگر در اعتراض به نتانیاهو تظاهرات کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..