تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باکو: به توسعه روابط خوب با تهران علاقمندیم

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، آیهان حاجی‌زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به سوالی در خصوص روابط با ایران و گفتگو‌های وزرای خارجه دو کشور گفت: در آخرین گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه، گفتگو‌های مفصلی در مورد وضعیت بین دو کشور انجام گرفت و تبادل نظر شد.

وی افزود: طرف آذربایجانی این مذاکرات را مثبت ارزیابی می‌کند و ادامه رایزنی‌ها را مهم می‌داند. آذربایجان همواره علاقه‌مند به توسعه روابط همسایگی با همه کشور‌های همسایه از جمله ایران بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان با بیان اینکه احترام متقابل به تمامیت ارضی و حاکمیت دولت‌ها اولویت تغییرناپذیر سیاست خارجی جمهوری آذربایجان است، اظهار داشت: در این راستا، طرف آذربایجانی به تلاش‌های خود برای تامین منافع ملی و امنیت ملی کشورمان ادامه می‌دهد.

اوایل هفته جاری بود که اعلام شد وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان به صورت تلفنی دو دور گفتگو با یکدیگر داشتند که در آن روابط دو کشور و مسائل پیش آمده طی ماه‌های اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باکو: به توسعه روابط خوب با تهران علاقمندیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..