تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه سبز پتروشیمی شهید تندگویان به محیط زیست

هدیه سبز پتروشیمی شهید تندگویان به محیط زیست

به گزارش بورس نیوز،  اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان ماهشهر ضمن ارسال نامه‌ای با تایید کاشت ۱۰ هزار اصله نهال حرا در خوریات ماهشهر توسط اداره محیط زیست مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، از همکاری و حمایت این شرکت در زمینه حفظ و توسعه محیط زیست تقدیر وتشکر کرد.

علاوه بر کاشت نهال در خوریات ماهشهر و همچنین کاشت نهال در طول سال در قسمت‌های ستادی و عملیاتی مجتمع، پتروشیمی شهید تندگویان در ادامه فعالیت‌های زیست محیطی خود در سال‌های اخیر، در سال ۱۴۰۱ نیز پروژه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و آغاز کرد که از جمله آن‌ها می‌توان طرح توسعه تصفیه خانه مرکزی، بازیافت بلودان کولینگ PTA۲ و بازسازی و نوسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب در مجتمع را نام برد که تاکنون پیشرفت بسیار مطلوبی داشته و نشانگر توجه ویژه آن به اهمیت حفظ و نگهداشت محیط زیست و نوید بخش حرکت سریع آن به سمت صنعت سبز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه سبز پتروشیمی شهید تندگویان به محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..