تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۳۰ درصدی محصول ت&#1

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: چسب "رزین آب پایه" در صنایع کاغذسازی، بتن، صنایع فرش و موکت، چاپ و پارچه کاربرد دارد.

فضل اله رحمتی افزود: انحصار تولید چسب "رزین آب پایه" متعلق به اروپایی ها بودو نیاز کارخانجات داخلی به این محصول تا سال ۸۸ از کشورهای بلژیک، آلمان و کره جنوبی تامین می شد که با بومی سازی این محصول به همت متخصصان بزرگترین کارخانه تولید موکت و کف پوش خاورمیانه در شهرستان بروجن، هم اکنون علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات هم وجود دارد.

وی گفت: در تنها کارخانه چسب و رزین کشور روزانه هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصول تولید می شود که علاوه بر مشتریان داخلی به کشورهای ترکیه، افغانستان، عراق و کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می شود.

رحمتی گفت: در یکسال اخیر دو زهرا تن از این محصول به خارج از کشور صادر شده است که ۱۸۰ هزار دلار برای کشور ارزآوری داشته است.
مهندس مظلومی، مدیر فنی کارخانه هم گفت: امسال برای افزایش ۵۰ درصدی تولید چسب "رزین آب پایه" برنامه ریزی شده است.

این محصول ابتدا در یک کارخانه با سرمایه گذاری ۱۶۷ میلیارد ریال و زیربنای شش هزار متر مربع تولید شد.

واحد تولیدی "چسب رزین آب پایه" شهرستان بروجن زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۶۰ نفر را فراهم است.

شهرک صنعتی بروجن در فاصله ۶۵ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۳۰ درصدی محصول ت&#1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..