تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم و امید یحیی به این پرسپولیسی ها در دربی

چشم و امید یحیی به این پرسپولیسی ها در دربی

پرسپولیس بعد از کسب دو برد مقابل مس رفسنجان و ملوان حالا دوباره شانس قهرمانی پیدا کرده و امیدوار است اختلاف یک امتیازی با سپاهان و استقلال را در ۵ بازی باقی مانده جبران کند و بعد از یکسال ناکامی در قهرمانی، جام را در پایان فصل بالای سر ببرد. یحیی و تیمش خوب می‌دانند که گرفتن استقلال و سپاهان به این راحتی‌ها نیست و مستلزم کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقی مانده است.

پرسپولیس برای فتح جام روی درخشش ستاره‌های خود تا پایان فصل حساب باز کرده است. ستاره‌هایی که بعضا در مقاطعی از فصل دور از انتظار ظاهر شدند و عملکرد آن‌ها در چند بازی انتقادات هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است. با این حال روشن شدن موتور این ستاره‌ها در بازی‌های اخیر بهترین خبر برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس بود و حالا آن‌ها امیدوارند تا این نفرات در بازی‌های حساس باقی مانده به نوعی کار را برای قرمزها در بیاورند.

دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و مهدی ترابی ۳ ستاره ای بودند که انتظارات از آن‌ها بالا بود ولی در چند بازی عملکرد خوبی نداشتند و همین موضوع باعث عدم نتیجه گیری پرسپولیس شد. حالا یحیی و پرسپولیسی‌ها امیدوارند با رسیدن این ستاره‌ها به مرز آمادگی، در بازی‌های پیش رو این نفرات بدرخشند و پرسپولیس امتیازات لازم را برای قهرمانی به دست بیاورند.

آمادگی نفراتی مثل صادقی، ترابی، رفیعی و اسماعیلی فر بهترین خبر برای گل محمدی خواهد بود که بتواند از بازی‌های سخت پیش رو به خصوص دربی بزرگ پایتخت که از همیشه حساس تر شده، بیشترین امتیازات را کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم و امید یحیی به این پرسپولیسی ها در دربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..