تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«می‌خوانمت» در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی شد

مراسم رونمایی از سایت «می‌خوانمت» با حضور محمدحسین محمدزاده مدیر کمیته تبلیغات و رسانه سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم در استدیو شبکه قرآن در نمایشگاه قرآن برگزار شد.

تولید بسته محتوایی ۳۰ روز برای شعار می‌خوانمت

محمدزاده در خصوص این سایت خاطرنشان کرد: به دنبال شعار نمایشگاه قرآن کریم که می‌خوانمت تعیین شد، ما یک بسته محتوایی ۳۰ موردی را تهیه و براساس آن می‌خوانمت را در سی قطعه قرآنی با این عبارت ترکیب کردیم تا فایده خواندن قرآن را نشان دهیم.

مدیر کمیته تبلیغات و رسانه نمایشگاه قرآن یادآور شد: در هریک از می‌خوانمت‌ها یک فراز قرآنی قرار دادیم که به ازای آن پوستر و محتوا تولید شد و حتی مسابقه و پیوشی با عنوان می‌خوانمت به راه افتاد. این سی قطعه محتوایی توانست به کار تبلیغات ما هم کمک کند.

نهضت ملی تلاوت‌گرایان روزانه یک صفحه قرآن راه‌اندازی شد

وی افزود: به دنبال این طراحی ما با توصیه رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه رمضان مبنی بر خواندن یک صفحه قرآن هر روز روبرو شدیم، بر این اساس ما یک تغییر جهت کلی‌تر نسبت به این طرح داشتیم و سعی کردیم با همکاری معاونت قرآن و عترت نهضت ملی تلاوت‌گرایان روزانه یک صفحه قرآن کریم را راه اندازی کنیم.

محمدزاده بیان کرد: براساس این طرح از همه کسانی که قادر به خواندن و نوشتن قرآن هستند خواهش می‌کنیم که در قالب ارسال کدملی به سامانه‌ای که معرفی خواهد شد، ما را همراهی کنند تا بحث تکرار هم رخ ندهد.

 لشکر سی میلیونی تلاوت‌گران قرآن

مدیر کمیته تبلیغات و رسانه نمایشگاه قرآن ابراز کرد: با این کار جهادی در فاصله کمی قطعاً با یک لشکر سی میلیونی از این تلاوت گران روبرو خواهیم شد و معتقدیم که طبق آموزه‌های قرآن در آیه ۴۵ سوره اسراء «وَ إِذا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنا بَیْنَکَ وَ بَیْنَ الَّذِینَ لا یُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجاباً مَسْتُوراً» خداوند می‌فرماید «و هنگامى‌که قرآن مى‌خوانى، میان تو و آن‌ها که به آخرت ایمان نمى‌آورند، حجاب ناپیدایى قرار مى‌دهیم».

وی در پایان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که همه علاقمندان به قرآن از برکات این قرائت جمعی بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شب‌های قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««می‌خوانمت» در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..