تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز تلخ فوتسال در سایه بی تدبیری/تیم ملی در مرز اخراج!

شنبه فوتسال ایران روز عجیب و بی سابقه‌ای را تجربه کرد. مجموع اتفاقاتی که باعث تعطیلی تمرین تیم جوانان شد و تیم ملی بزرگسالان تا مرز اخراج از هتل المپیک پیش رفت.

ماجرا از جایی آغاز شد که هتل المپیک بعد از گذشت تنها یک روز از آغاز اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان اعلام کرد به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به این هتل و بی توجهی به تذکرات، ملی پوشان باید این هتل را ترک کنند.

این تهدید وقتی جدی‌تر شد که مسئولان هتل المپیک اظهار کردند بازیکنان باید تا بعدازظهر اتاق‌هایشان را خالی کرده و آن را تحویل بدهند.

در فاصله رایزنی مدیران فدراسیون فوتبال با هتل المپیک و به موازات آن، یک راهکار دیگر در دستور کار کمیته فوتسال قرار گرفت.

علاوه بر تیم ملی فوتسال بزرگسالان، تیم‌های جوانان فوتسال و تیم فوتبال دختران نوجوان هم در اردو بودند. دختران در هتل آکادمی و تیم جوانان هم در خوابگاه کمپ اسکان داشتند و مقرر شد با دو جابجایی، مشکل تیم ملی فوتسال برطرف بشود.

بر این اساس، اردوی تیم جوانان که قرار بود تا دوشنبه در جریان باشد، تعطیل شد تا تیم دختران به جای آن‌ها به خوابگاه کمپ بروند و تیم وحید شمسایی هم با ترک هتل المپیک در هتل آکادمی جایگزین محل اقامت دختران بشوند.

تیم جوانان با تهیه فوری بلیت برای چند بازیکن خود، اردویش را زودتر از تاریخ مقرر تعطیل کرد، اما با گذشت زمان، رایزنی‌های فدراسیون هم با هتل المپیک جواب داد تا تیم شمسایی در آستانه اخراج از این هتل، مجدداً پس از تمرین نوبت عصر به اتاق‌هایشان برگردند و فعلاً در المپیک ماندنی باشند.

رقم خوردن این اتفاق آن‌هم در روزی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه داشت و راهکاری برای این مشکل ارائه نکرد در نوع خود عجیب و بی سابقه است به ویژه اینکه این بی تدبیری باعث تعطیل شدن ۵ جلسه تمرینی تیم جوانان شد و از سوی دیگر تیم ملی هم در جای خود در هتل المپیک باقی ماند.

مشخص نیست با این سبک از مدیریت فدراسیون فوتبال که مشکلات مالی اش دیگر بر هیچکس پوشیده نیست چطور قرار است تیم ملی فوتسال ازبکستان برای انجام دوبازی با تیم ملی کشورمان به ایران بیاید؟ آیا قرار است این آبروریزی در اسکان یک تیم خارجی هم رخ بدهد؟

وضعیت برگزاری تورنمنت فوتسال جوانان که قرار است به میزبانی ایران و با حضور چین تایپه، ویتنام و ازبکستان برگزار بشود چه می‌شود؟ آیا برای دعوت و برگزاری این تورنمنت منابع مالی لازم پیش بینی شده است؟ و در پایان اینکه چه کسی پاسخگوی تعطیلی تمرینات تیمی است که از هفته‌ها قبل برنامه آماده سازی خود را به فدراسیون داده بود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز تلخ فوتسال در سایه بی تدبیری/تیم ملی در مرز اخراج!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..