تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکالی کالکین بازیگر تنها در خانه با همسر و دو فرزندش

تاریخ بروزرسانی : 2023-04-11

گردآوری :

اشتراک گذاری :

مکالی کالکین بازیگر مجموعه فیلم های “تنها در خانه” به گزارش Niksalehi به تازگی با همسرش برندا سانگ و دو فرزندشان سوژه عکاسان شد.

مکالی کالکین و همسرش

این خانواده زیبای چهار نفره که همگی لباس های هماهنگ به تن داشتند در بازار فضای باز گروو در لس آنجلس در حین عکس انداختن با خرگوش عید پاک دیده شد.

برندا سانگ ۳۵ ساله پیراهن زیبای گلدار و آستین بلندی به رنگ آبی، زرد و صورتی به تن داشت و نوزاد پسر سه ماهه شان به نام کارسون را در آغوش گرفته بود. مکالی ۴۲ ساله نیز  پیراهن راه راه خود را با شلوار مشکی و کروات باریک ست کرده و با مدل موی موهاک درست مثل پسر دو ساله شان داکوتا دیده می شد.

مکالی کالکینبازیگر تنها در خانه با همسر و دو فرزندش

برندا ستاره اسبق دیزنی در حالی که پسر کوچکشان را در آغوش داشت به گزارش نیک صالحی با خرگوش عکس انداخت و داکوتا نیز با کمک پدر معروفش چند عکس با این شخصیت گرفت.

تصاویر جدید منتشر شده از مکالی کالکین در واقع اولین عکس ها پس از تولد فرزند دوم آنهاست. این زوج بارداری و تولد دومین فرزندشان را مخفی نگه داشته بودند ولی ظاهرا نوزاد آنها قبل از کریسمس به دنیا آمده است.

برندا سانگبرندا سانگ همسر بازیگر تنها در خانه

بارداری اول برندا سانگ نیز از رسانه ها پنهان نگه داشته شده بود و اولین فرزند آنها (داکوتا) در پنجم آوریل سال ۲۰۲۱ به دنیا آمد. این زوج از تولد قریب الوقوع فرزند دومشان نیز خبر نداده و تنها بعد از تولد در بیانیه مشترکی اظهار داشتند از قدم نورسیده شان “فوق العاده خوشحال” هستند.

مصاحبه با برندا سانگ

سال گذشته برندا در مصاحبه با مجله The Cut افشا کرد او و مکالی کالکین از پرستار بچه برای نگهداری فرزندانشان استفاده نمی کنند. او گفته بود: “ما سرمان با نگهداری بچه ها شلوغ است. پرستار بچه نداریم ولی از وقتی پسرم به دنیا آمده، مادرم اینجا با ماست.”

همسر مکالی کالکینخانواده چهار نفره مکالی

سپس افزود: “وقتی سر کار هستم، مادرم پسرم را به سر صحنه می آورد تا به او شیر دهم و در طول روز او را ببینم.”

این بازیگر پس از گذشت ۱۲ هفته از زایمان، به گزارش نیک صالحی به محل کارش و بازی در فصل دوم سریال کمدی “Dollface” بازگشته است.

وی در مصاحبه مذکور درباره دوره بارداری خود گفت: “مردم حرف های زیادی درباره بارداری و زایمان می زنند ولی چیزی درباره سه ماهه چهارم نمی گویند. من به همه دوستانم که باردار هستند می گویم، حتما مطمئن شوید که کمک دارید چرا که به طور غریزی می خواهید همه کارها را خودتان انجام دهید ولی از نظر فیزیکی توانش را ندارید.”

جدیدترین عکس بازیگر تنها در خانهمکالی کالکین و گردش خانوادگی با همسر و پسرانش

او اظهار داشت با وجود اینکه مادرش در ساعات کاری مراقب پسرش است ولی با این وجود دوری از پسرش برایش سختی هایی به همراه دارد.

“واقف شدن به محدودیت هایم و در عین حال سعی در نگهداری از پسرم و خانواده ام، سخت بود. ولی من سیستم حمایتی خیلی خوبی دارم و می دانم به خوبی از پسرم مراقبت می شود.”

بازیگر کودک اسبقمکالی و همسرش برندا

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکالی کالکین بازیگر تنها در خانه با همسر و دو فرزندش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..