تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




minimalist phone: Productivity 1.8.1v121 – لانچر مینیمال و کاهش حواس‌پرتی

minimalist phone: Productivity v1.8.1v121 – اپلیکیشن لانچر مینیمال و کاهش حواس پرتی در اندروید!
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 29.99 دلار تقدیم شما عزیزان

اسمارت فون ها با هر نوع سیستم عاملی یکی از ضرورت های زندگی امروزه جوامع مختلف بشری هستند. نبود گوشی های هوشمند بدون شک معضلات بسیاری را در زندگی ما به وجود می آورد. با با این حال همین گوشی ها خود عامل اصلی حواس پرتی و بر هم زدن تمرکز های ما هستند. از این رو باید تلاش کنیم که استفاده صحیح و مناسب از آن ها داشته باشیم! minimalist phone: Productivity عنوان یک اپلیکیشن لانچر مینیمال و مجموعه ای از ابزار برای کاهش حواس پرتی و ساده تر کردن اسمارت فون اندروید می باشد که توسط استودیو QQ42 Labs توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد تصمیم به معرفی این برنامه بگیریم خلاقیت بی حد و اندازه ای بود که تیم توسعه دهنده اش در آن به کار برده بودند. به کمک این برنامه اندروید نه تنها از یک لانچر پر امکانات بهره می برید، بلکه می توانید کنترل بیشتری بر روی میزان زمان استفاده خود از گوشی اندرویدی تان داشته باشید! همان گونه که شاید تا به کنون متوجه شده باشید؛ پایه و اساس این لانچر بر سادگی آن استوار است. این بدان معنی است که پس از نصب با المان هایی ساده رو به رو می شوید که ذهن شما را به اندازه گذشته درگیر نمی کند و اجازه می دهد تا تمرکز بیشتری بر فعالیت های روزمره تان داشته باشید. گرچه باید اشاره کنیم که ساده بودن المان ها، به معنای عدم زیبایی در طراحی آن ها نیست؛ بلکه در عین سادگی با یک محیط بسیار بسیار زیبا رو به رو خواهید شد. به نوعی باید بگوییم که اگر به گوشی خود اعتیاد دارید مینیمالیست فون یک گزینه مناسب برای شما است. از مهم ترین ویژگی های در دسترس می توانیم به توانایی مدیریت برنامه ها اشاره کنیم. این قابلیت کمک می کند تا برنامه های پر استفاده ای نظیر اینستاگرام، تلگرام، توییتر و … را محدود کنید و تنها در بازه های زمانی خاصی به آن ها دسترسی داشته باشید؛ تا بتوانید به اندازه کافی بر روی فعالیت های تان تمرکز کنید. این سیستم محدود سازی دقیقا بر روی اعلان های دریافتی نیز اعمال می شود! همان طور که می دانید، نوتیفیکیشن های دریافتی جزو اصلی ترین دلایل عدم تمرکز به شمار می روند که گزینه های موجود و محدودیت های در دسترس، کمک می کند تنها در مدتی کوتاه ذهن آشفته خود را به چند سال قبل بازگردانید! همانند هر لانچر دیگری کاربران minimalist phone: Productivity دسترسی کافی برای شخصی سازی رابط کاربری اسمارت فون خود را دارند. شما قادر خواهید بود که قسمت های مختلف نظیر فونت ها، اندازه آن ها، پوشه بندی ها و تم ها را به آسانی هر چه تمام تر تغییر دهید و تغییرات لازم را در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه minimalist phone: Productivity اندروید:

یک لانچر مناسب برای کاهش حواس پرتی در هنگام استفاده از اسمارت فون سبک مینیمال اختصاصی برای افزایش جذابیت گوشی اندرویدی در عین سادگی تم و پس زمینه تیره برای دارندگان اسمارت فون های با صفحه امولد گزینه های متعدد برای ایجاد تغییرات دلخواه در رابط کاربری چندین گزینه خاص برای محدود سازی برنامه هایی که حواس شما را پرت می کنند محدود سازی نوتیفیکیشن های دریافتی برای افزایش تمرکز هر چه بیشتر

اپلیکیشن minimalist phone: Productivity با داشتن امکانات و قابلیت های خاص و هم چنین تلفیق یک لانچر زیبا با چندین ویژگی گوناگون برای افزایش تمرکز توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وب سایت فارسروید دریافت کنید.

minimalist phone Productivity

تغییرات نسخه 1.8.1v121 *Folders * Custom time for in-app time reminder * Option to exit app automatically when in-app time reminder is over * Customize camera app, phone app and clock app * Swipe to dismiss single filtered notification * New time format with seconds available * App blocker * In-app time reminder * Color themes * Most requested features: Rename and Hide app options * Choose search provider for swipe up gesture * Monochrome mode for selected apps (requires activation on pc)

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «minimalist phone: Productivity 1.8.1v121 – لانچر مینیمال و کاهش حواس‌پرتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..