تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتح‌الله‌زاده برای بازگرداندن ۵ میلیارد مهلت خواست

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، در مناظره برنامه فوتبال برتر که هفته گذشته بین علی‌ فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد. قربان‌زاده مدعی شد که مدیرعامل باشگاه استقلال وجه چک‌هایی به مبلغ 5 میلیارد تومان را دو بار از باشگاه دریافت کرده است.

در آن برنامه فتح‌الله‌زاده این موضوع را نپذیرفت، اما امروز اعلام شده که او قبول کرده این پول دوبار پرداخت شده اما این کار را صاحبان چک کرده اند نه او، از سویی دیگر علی فتح‌الله‌زاده از سازمان خصوصی‌سازی تا روز 31 فروردین مهلت خواست تا 5 میلیارد تومان را به باشگاه برگرداند!

امروز نیز سازمان خصوصی‌سازی بیانیه جدیدی دیگری علیه مدیرعامل استقلال صادر و اعلام کرد 230 هزار یورو بدون سند مالی به فتح‌الله‌زاده پرداخت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتح‌الله‌زاده برای بازگرداندن ۵ میلیارد مهلت خواست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..