تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای پرسپولیسی ها از آچار فرانسه یحیی

خبر خوش برای پرسپولیسی ها از آچار فرانسه یحیی

سیامک نعمتی که در نیم فصل تا آستانه جدایی از پرسپولیس هم پیش رفت ،در نهایت در تیمش ماندنی شد و توانست اعتماد گل محمدی را دوباره جلب کند. سیامک حتی در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند ولی در مجموع در اکثر بازی‌ها یک بازیکن نیمکت نشین در پرسپولیس به حساب می آید.

نعمتی در بازی دوستانه مقابل هوادار که بعد از برد مقابل ملوان برگزار شد، هم گل زد و هم با یک مصدومیت جزئی مواجه شد. مصدومیت سیامک البته خیلی جدی نیست و این بازیکن می تواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند.

نعمتی هرچند در بازی‌های تیمش نیمکت نشین است ولی به بازی مقابل مس کرمان می رسد و حتی این احتمال وجود دارد که با توجه با تعداد بالای بازیکنان در خطر محرومیت پرسپولیس، یحیی تصمیم بگیرد از سیامک در ترکیب اصلی هم استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای پرسپولیسی ها از آچار فرانسه یحیی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..