تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر رئیس سازمان سیا به «مغرب»

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های مغرب امروز دوشنبه گزارش دادند که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به رباط، سفر و در آنجا با مدیرکل امنیت ملی مغرب دیدار کرد.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، «ویلیام برنز» در رأس هیئتی از دستیاران ارشد خود و سفیر آمریکا در رباط، عصر جمعه گذشته با «عبداللطیف حموچی» دیدار و در مورد وضعیت امنیتی و خطرات مرتبط با آن در منطقه گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی اداره کل نظارت سرزمینی (اطلاعات) مغرب صادر شد، مذاکرات دوجانبه بین حموچی و برنز بر ارزیابی وضعیت امنیتی و خطرات مرتبط با آن در سطوح منطقه‌ای، بررسی تهدید‌ها و چالش‌های امنیتی ناشی از وضعیت متشنج در برخی از مناطق جهان و همچنین نظارت و پیش بینی خطرات سازمان‌های تروریستی به ویژه در منطقه ساحل و صحرا متمرکز بود.

این بیانیه می‌افزاید که سفر برنز به مغرب در چارچوب دیدار‌های دوجانبه بین دو طرف انجام می‌شود و همچنین فرصتی برای پیگیری اجرای خروجی‌های سفر کاری حموچی به آمریکا در ژوئن ۲۰۲۲ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر رئیس سازمان سیا به «مغرب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..