تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به امام جماعت مسجدی در نیوجرسی آمریکا هنگام اقامه نماز صبح

به گزارش رکنا، امام جماعت مسجدی در نیوجرسی آمریکا توسط مردی با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

این مرد که دادستان او را «سریف زوربا»، ۳۲ ساله معرفی کرد، دستگیر و به اقدام قتل درجه یک متهم شد.

بر اساس گزارش دفتر دادستانی منطقه پاسائیک، زمانی که پلیس بعد از ساعت ۵:۳۰ صبح به مسجد عمر بن الخطاب رسید، فرد مهاجم توسط نمازگراران حاضر دستگیر شده بود.

«آندره سایق»، شهردار پاترسون، این امام جماعت را «سید النکیب» معرفی کرد. این امام جماعت ۶۵ ساله به خاطر جراحات چاقو، به مرکز پزشکی دانشگاه سنت جوزف منتقل شده است.

اسکندر خان، یکی از اعضای مسجد، گفت که حمله درست پس از شروع نماز صبح اتفاق افتاد، زمانی که مردی به جلو پرید و چند بار به آقای النکیب ضربه زد.

خان گفت: «هیچ کس واقعاً مهاجم را نمی‌شناخت. ما نمی‌دانیم انگیزه پشت این اقدام او چیست.»

شهردار سائق که روز یکشنبه از آقای النکیب در بیمارستان عیادت کرده بود، گفت: «امیدوار است که او بهبودی کامل پیدا کند. در پاسخ به این حمله، ما حضور پلیس را در مساجد افزایش خواهیم داد. مردم نباید از دعا کردن و نیایش بترسند.»

نه شهردار و نه دادستان هیچ جزئیاتی در مورد انگیزه احتمالی ارائه نکردند.

دادستان‌ها اعلام کردند که آقای زوربا، که با اتهامات مربوط به حمل سلاح نیز مواجه است، بعد از ظهر دوشنبه در مقابل قاضی دادگاه عالی در پاترسون حاضر خواهد شد. اگر به اتهام تلاش برای قتل مجرم شناخته شود، حداکثر به ۲۰ سال حبس در زندان ایالتی نیوجرسی محکوم خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به امام جماعت مسجدی در نیوجرسی آمریکا هنگام اقامه نماز صبح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..