تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا قلندر شریف به عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب شد

محمدرضا قلندر شریف با ۸ رای از سوی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب شد. وی از شهرداران سابق مناطق مشهد است و  مدیر کلی راه‌ و شهرسازی قم و خراسان‌ رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۸  و شهردار منطقه ۲  را در کارنامه سوابق خود دارد. امروز ۲۱ فروردین ماه، در هفتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، محمدرضا قلندر با ۸ رای به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد. رای بعدی متعلق به جواد اصغری با ۶ رای بود.

محمدرضا قلندر شریف شهردار جدید مشهد کیست؟

۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ خبر تعلیق حکم شهردار سابق مشهد از سوی موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای شهر اعلام شد. وی به رسانه‌ها اعلام کرد که شورای شهر حسب دستور دادستانی شهردار را تعلیق کرده است.

پس از ابلاغ این حکم طبق قانون شورای شهر ۳ ماه یعنی تا ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ فرصت داشت که شهردار را انتخاب کند. یک بهمن ماه ۱۴۰۱ جواد اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد از سوی اعضای شورای شهر انتخاب شد.

بعد از انتخاب سرپرست شهرداری اعضای شورای شهر وارد مرحله انتخاب گزینه‌های مورد نظر شدند. ابتدا به لیست ۲۹ نفر رسیدند و در نهایت لیست ۸ نفره از نامزدها را رسانه‌ای کردند که در این لیست افرادی چون محمدرضا قلندر، خلیل‌الله کاظمی، جواد اصغری، سید ابراهیم رئیسیون، سعید حسینقلی‌زاده مقدم، محمدمهدی برادران، مهدی خداشناس و کاظم یزدان‌مهر به عنوان ۸ نامزد اصلی اعضای شورای شهر برای مدیریت شهرداری مشهد معرفی شدند.

محمدرضا قلندر شریف شهردار جدید مشهد کیست؟

۱۶ فروردین ماه امسال از ۸ گزینه مورد نظر شورا برای شهرداری مشهد ۶ گزینه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند اما خلیل‌الله کاظمی و سید ابراهیم رئیسیون برای ارائه برنامه‌های خود در جلسه حضور نداشتند. کاظمی انصراف خود را برای ارائه برنامه و نامزدی سمت شهرداری مشهد اعلام کرده بود و رئیسیون نیز با اعلام علت عدم حضور خود در جلسه به اعضای شورا، در جلسه شرکت نکرد. ۲۰ فروردین ماه یعنی یک روز قبل از انتخاب شهردار مشهد، جواد اصغری، سرپرست شهرداری مشهد از کاندیداتوری برای تصدی پست شهردار مشهد انصراف داد و اعلام کرد که برای افزایش وحدت نیروهای انقلاب و همبستگی بیشتر اعضای شورا در انتخاب شهردار، انصراف داده است.

محمدرضا قلندر روز ١۶ فروردین ماه در نشست ارائه برنامه نامزدهای شهرداری مشهد در جمع اعضای شورا اظهار کرد: کار کردن را در شهرداری بلدم و به تمام حوزه‌ها شناخت کافی دارم. با انگیزه، تلاش و کار شبانه روزی و با به کارگیری نیروهای انسانی توانمند می‌توانیم به موفقیت های بزرگی دست یابیم. برای اجرایی کردن طرح و برنامه ٢٨ ماه فرصت داریم و این زمان کافی است.

محمدرضا قلندر شریف شهردار جدید مشهد کیست؟

وی گفت: سیاست‌های ابلاغی ، بودجه ١۴٠٢ و برنامه و اهداف خود را بر مبنای درآمدهای پایدار شهرداری تدوین کرده ایم و با همراهی شورا آنها را اجرایی خواهیم کرد تا عقب ماندگی ها را جبران کنیم و در صورت نیاز تغییرات را لحاظ کنیم. در تمامی حوزه های شهرداری ورود پیدا خواهیم کرد و برنامه ریزی های مدرن و منظم خواهیم داشت. مطالعات تمام پروژه ها دقیق و مدون انجام خواهد شد و پروژه ها با حداقل هزینه و کمترین زمان عملیاتی و اجرا شود. شلختگی‌ها در پروژه ها باید از بین برود.

قلندر ادامه داد: در سوابق کاری ام پروژه های بزرگی همچون پروژه مسکن مهر در قم و خراسان رضوی، پروژه مهر کوهسنگی، باغ وکیل آباد و میدان قائم را عملیاتی کردم و دوسال متوالی در خصوص کاهش ترافیک جزو مدیران نمونه بودم. یکی از افتخارات من اجرایی کردن دفن شهدا بود که عملیاتی شد.شهر باید با هدایت و همکاری شورا و همفکری با هم پیش ببرود تا برند مناسبی برای شهر مشهد ارائه دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا قلندر شریف به عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..