تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی و خروج از جاده، عامل بیشترین حوادث جاده‌ای قم در نوروز بود

سرهنگ مختار پناهی گفت: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه جاری در سطح جاده‌های برون شهری استان قم ادامه یافت.

 رئیس پلیس راه استان قم گفت: در این مدت تعداد ۱۱ فوتی در تصادف‌های جاده‌ای استان قم ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل تفاوتی نکرده و افزایش یا کاهشی را شاهد نبوده ایم.

پناهی با اشاره به ۲ سانحه رخ داده شده فوتی در ایام نوروز در استان قم گفت: در یکی از حوادث روز ۲۵ اسفند گذشته یک دستگاه خودروی سواری دنا در محور قم به گرمسار از مسیر جاده منحرف شد و یک نفر در این سانحه فوت کرد.

 رئیس پلیس راه استان قم  بیان کرد: چهارم فروردین امسال نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده اراک به قم یک نفر فوت کرد و ۱۰ نفر دیگر مصدوم شدند.

پناهی  همچنین از افزایش ۱۰ درصدی تصادف‌های جرحی در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر آن خبر داد، اما به آمار نفرات مجروح و مصدوم شده اشاره‌ای نکرد.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد حوادث جاده‌ای در کشور در ایام نوروز امسال، استان قم در میانه‌های جدول قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی و خروج از جاده، عامل بیشترین حوادث جاده‌ای قم در نوروز بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..