تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام طرح ملی حفظ در نمایشگاه قرآن

حجت الاسلام فاطمی زاده کارشناس حفظ غرفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: غرفه طرح ملی حفظ قرآن کریم در بخش دانشگاهیان است. در این طرح دانشجویان کارکنان و کارمندان دانشگاهی مخاطب ما هستند. سعی ما بر این است که اقشار مختلفی از جامعه دانشگاهی را در طرح ملی حفظ قرآن کریم جذب کنیم.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۰۸۸۶ می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. این مزایایی بسیاری دارد. افراد ثبت نام کرده و با استاد در کلاس می‌گذرانند در پایان هم آزمون گرفته شده و مدرک معتبری هم به آن‌ها داده می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی زاده گفت: در غرفه طرح ملی حفظ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری روش‌های حفظ را برای کسانی که متقاضی شروع آن هستند، توضیح می‌دهیم و افراد به نسبت به وقت و توان و استعدادشان روش‌های مختلفی را دریافت می‌کنند و نسخه‌های مختلفی برای هر کسی اینجا پیشنهاد می‌شود عمده مخاطب ما هم جوانان و دانشجو‌هایی که مایل هستند در این طرح شرکت کنند، هستند.

کارشناس حفظ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در خصوص محتوای دوره‌ها و کلاس‌ها گفت: کتاب‌هایی در خصوص سبک زندگی قرآنی در غرفه قرار داده شده است برای پرداختن به تفسیر و تدبر و پرسش‌های قرآنی و شبهات قرآنی مورد استفاده قرار میگیرد.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام طرح ملی حفظ در نمایشگاه قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..