تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Moodreads: Music for reading 1.2.6 – برنامه پخش موزیک هنگام مطالعه!

Moodreads: Music for reading v1.2.6 – اپلیکیشن پخش موزیک در هنگام مطالعه مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

بسیاری از افراد اطراف ما عادات خاص خود را دارند؛ یکی از جالب توجه ترین این عادت ها را می توان گوش دادن به موسیقی در هنگام خواندن کتاب ها دانست! شاید در نگاه اول برای ما آزار دهنده باشد اما بسیاری از افراد با این کار تمرکز شان افزایش یافته و اطلاعات کتاب مورد نظر شان با دقت بالایی در ذهن شان ثبت می شود. از عمده مشکلات این دسته از افراد می توان به نیافتن موزیک دلخواه شان متناسب با شرایط موجود اشاره کرد! به همین دلیل یک توسعه دهنده خوش ذوق اندرویدی نرم افزاری را در این زمینه منتشر ساخته که در این پست قصد معرفی آن را داریم. Moodreads: Music for reading عنوان یک اپلیکیشن پخش موزیک در هنگام مطالعه می باشد که توسط Duveral توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برای استفاده از این استارت اپ تنها کافی است آن را نصب کرده و نام کتاب در حال مطالعه خود را جست و جو کنید؛ سیستم هوشمند به سرعت دیتابیس را مورد بررسی قرار داده و با توجه به موضوع کتاب در حالت مطالعه موزیک هایی خاص را پیشنهاد می دهد. این موزیک ها از موضوعات و هماهنگی محتوایی بالایی با کتاب های جست و جو شده برخوردار هستند که کمک می کند تمرکز شما در هنگام خواندن متون افزایش یافته و جزئیات بیشتری در حافظه تان ثبت شود. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به دیتابیس عظیم اش اشاره کرد که اطلاعات بیش از 1 بیلیون کتاب را در خود جای داده و سعی دارد که در هنگام جست و جوی نام کتاب کاربر به بن بست نخورد! اگر احساس می کنید که ممکن است در هنگام مطالعه به خواب بروید استفاده از تایمر را فراموش نکنید و مطمئن باشید که موزیک پس از گذشت زمان دلخواه تان متوقف خواهد شد. با توجه به کتاب های مورد علاقه تان لیستی از موزیک ها را تعیین کنید تا در صورت نیاز هیچ گاه معطل نشده و در زمان تان صرفه جویی نمایید. کیفیت پخش بسیار بالا بوده و توسعه دهنده سعی می کند که پخشی شفاف را ارائه دهد. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به مطالعه هستید این نرم افزار را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Moodreads: Music for reading اندروید :

موزیک هایی اختصاصی برای پخش به در هنگام خواندن کتاب ها ارائه پیشنهادات خاص و مرتبط با کتاب در حال مطالعه داشتن یک دیتابیس عظیم و تشکیل شده از اطلاعات بیش از 1 بیلیون کتاب تایمر داخلی برای متوقف سازی پخش موزیک به صورت کاملا خودکار ایجاد لیستی اختصاصی از موزیک های مورد نیاز تان داشتن یک پخش شفاف با کیفیتی مطلوب اضافه کردن صدای بارش باران به پس زمینه موزیک ها

اپلیکیشن Moodreads: Music for reading با بهره مندی از امکانات و یک قابلیت خاص در زمینه افزایش تمرکز در حین مطالعه توسط توسعه دهنده خود با قیمت 1.49 دلار منتشر و توانسته امتیاز 4.9 از 5.0 را توسط توسعه دهندگان خود در گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Moodreads: Music for reading

تغییرات نسخه 1.2.6 - Improved compatibility with Android 13.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Moodreads: Music for reading 1.2.6 – برنامه پخش موزیک هنگام مطالعه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..